收藏文章 

2019-04-11

廣告事件花生食唔完 CY個「我的朋友」是誰?

  前特首梁振英(CY)自從星期一畀人「問候」完之後,似乎仍然氣難平!今日佢又出Post喇,繼「五歲小孩」之後又有「我的朋友」向佢進言噃,話怕畀吳文遠呃咗喎!(見圖)

 

 

撇開迷思 見「真朋友」

 

  網絡上每逢有人講「我朋友」定必有人回:「你朋友咪就你囉!」不過,Jenny在此請大家先撇開究竟「我的朋友」=「我」呢個迷思先!皆因連CY FB的「真朋友」似乎都有唔少疑惑……

 

派臥底畀錢文遠駛?

 

  嗱!睇開佢Page嘅都知道,係經佢審批過先可以留言,應該就真係Friend子喇,估唔到去到今日就有質疑嘅聲音出現了!(大膽!)有人竟然回覆咗句:「參加了行動的還會是你的朋友嗎?」唔通,真係有人咁純真,相信吳文遠會真心問候CY生活是否愉快?不過,Page咁多Fans 總有人幫手解話嘅,話嗰位「我的朋友」其實係臥底。Jenny真係睇完得啖笑!

 

  Anyway,唔知CY今次又告唔告得入吳文遠呢?Jenny拭目以待啊!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#梁振英 #吳文遠 #五歲小孩 #我的朋友
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share