收藏文章 

2019-04-25

新任申訴專員趙慧賢=Madam Man? 實情係……

  新任申訴專員趙慧賢話咁快就上任咗差唔多一個月,佢今日就舉行咗個傳媒茶聚,同行家們認識認識。之但係作為香港警察歷史上最高職級嘅女性警務人員,大家其實都對趙專員好熟悉啦!

 

 

 

叫慣Madam 改唔到口

 

  Madam趙做開警隊,Jenny同行家們都好好奇應該點叫呢位新專員,因為大家都叫慣佢Madam呀嘛,有啲行家都唔係幾改到口添!經過一輪討論之後,都係叫返「專員」最保險!不過,大家更好奇嘅梗係佢對呢份新工有咩感受,同埋同以前有咩唔同啦!

 

  趙專員就話,呢兩份工其實當中有類同亦都有唔同,類同嘅係兩者都係服務市民,自己嘅心智同價值觀亦都係Keep住係有正義感、獨立、無畏無私咁工作;至於有咩唔同咗,佢就話以前就管開3萬人,尤其是以前係做「副處長(管理)」,做好多都係管理工作,但係而家就淨係需要管120人左右,但工作嘅範疇就大咗好多,因為好多部門嘅投訴都關申訴專員公署事!

 

Nice過 Madam Man好多!

 

  佢仲話,自己喺警隊36年嘅工作都係公共服務嘅一種,以前做嘅嘢同而家接觸嘅投訴都好相似,所以相信過往經驗對而家嘅工作會有幫助。唔知點解,Jenny總係覺得趙專員嘅說話、Background都咁熟悉嘅……咪就係好似呢排大台某套熱播劇集入面由影后惠英紅飾演嘅Madam Man?嗱!今日係趙專員第一次轉新工後見傳媒,所以全程都係好nice咁同大家吹水,有問必答, Jenny聽唔少人話Madam Man係影射緊趙專員,就咁睇Jenny就覺得性格唔太似喇!至於日後到底會點呢?大家拭目以待啦~

 

  

大家覺得趙專員有冇Madam Man feel?

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#鐵探 #惠英紅 #申訴專員公署 #申訴專員 #趙慧賢 #警察
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share