收藏文章 

2019-04-26

政府終出手!倡虐畜可囚10年 咁先係文明社會

   「兔兔這麼可愛,怎麼可以虐待兔兔!」其實除咗兔兔之外,貓貓、狗狗同其他動物都唔應該虐待㗎!可惜香港地虐待動物嘅個案時有發生,無論係寵物定係流浪貓狗都未能倖免!作為一名有愛心嘅LadyJenny真係唔明白點解有人會咁狠心落到手囉!

 

 

 

政府終研修保護弱小動物

 

動物保護政策講咗咁多年,政府終於肯郁手喇!今日開始,政府就會就修訂《防止殘酷對待動物條例》進行為期3個月嘅公眾諮詢,建議加重殘酷對待動物罰則,由而家嘅最高罰款20萬元及監禁3年,增加到最高監禁10年;同埋引入「謹慎責任」,即係無論係永久或暫時擁有動物嘅主人,抑或是管理或看管動物嘅人士,都要確保動物係有足夠嘅食水同埋良好居住環境等需要。

 

 

Sophia今日就去咗愛協了解動保工作,仲同貓仔玩。(政府新聞處圖片)

10年又過去……

 

Jenny覺得建議都幾合理吖!話晒動物同人一樣,都係有生命、會感受到痛楚㗎嘛!但係點解都仲係冇動物警察?食衛局局長陳肇始(Sophia)就話其實警務處已經非常積極咁喺唔同地區安排做動物警察工作。之但係有隊專業嘅點都好過業餘吧?不過以政府推動政策嘅速度,Jenny都唔知要再等多幾多個10年先見到喇……

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#兔兔 #虐待動物 #動物警察 #虐畜 #流浪動物
沒有相關資料。
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share