收藏文章 

2019-04-29

「暫緩再議」論起 政府會唔會縮手?

  修訂《逃犯條例》喺香港傾極唔掂,而引發今次修例嘅台灣殺人案,疑犯陳同佳今日(29日)就喺高等法院被判監禁29個月,不過佢已經還柙咗13個月,如果佢喺獄中行為良好,仲可以扣三分一刑期,淨返大約19個月刑期,即係大約坐多6個月就可以出獄!

 

 

  判咗刑,法庭就暫時冇嘢可以做,但係社會對於修唔修例就仍然有好大爭議,加上噚日反修例嘅遊行人數都打破咗佔領運動以嚟嘅紀錄,雖然署理特首張建宗就話「人數多寡並唔係我哋嘅重點」,之但係今日連有「憲報」之稱嘅《星島日報》都喺社論到勸政府「暫緩再議」噃!

 

商界仍感政府誠意不足?

 

  嗱!《星島》就話,「對於政府貿然修改《逃犯條例》,商界一直有很大質疑,認為會令投資者人心惶惶,損害和香港營商環境,雖然政府為紓商界不安,將法例涵蓋的四十六項罪行剔除九項,但仍未能消除商界的憂慮。」唔通之前政府所講嘅從善如流,喺商界眼中仍然未夠?

 

  文章亦都提到如果政府硬推會有咩後果:「政府必須謹慎估計修例對外商在港投資的影響,避免因執意推行而促使部分外商轉移他國,例如一直與香港『搶客』的新加坡。」、「施政會舉步維艱」、「直接影響今年11月建制派嘅區議會選情」等等,仲話「對上述種種負面影響,政府不能再置之不顧,繼續強闖,而應冷靜地就此全盤思量,若不宜進就果斷暫緩,認真審時度勢,再謀後着,這是負責任政府應有的態度」喎!

 

仲有冇「如沐春風」呢支歌仔唱?

 

  不過《星島》都唔係第一日提出呢啲憂慮嘅,就好似之前佢哋老闆、全國政協常委何柱國喺佢哋公司嘅周年晚宴話:「以前啲人話喺大陸做生意,一返到香港就成身鬆晒、如沐春風,希望佢哋將來都可以如沐春風。」呢句說話已經有點味道喇!再加上自由黨黨魁鍾國斌就話政府唔應該急於修例,希望剔除多4項罪項;「田二少」田北辰今日亦都話「斬件上」好啲,建議政府先撤回修訂,先審議涵蓋地區唔包括中國其他地方嘅條文,之後下一步先再加返。最後結果如何?大家都係拭目以待啦!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share