收藏文章 

2019-06-21

鄭若驊網誌發文道歉想過骨?Ann姐撐重推修例民記即割席

  繼楊局長出嚟「和諧」之後,今日就輪到係律政司司長鄭若驊嘅發言時間喇!係呀!鄭司長終於道歉喇!高官果然不同普羅市民,有獨特嘅道歉方式,一於透過網誌發文道歉啦!

 

 

道歉要有「身體語言」是常識吧!

 

  其實,政界元老級人物葉國謙都提咗大家醒水啦,道歉要有「身體語言」是常識吧!特首道歉都好啲,發完新聞稿,過兩日起碼仲見到本人出山親口講返句吖!鄭司長嘅道歉?真係Sorry,連髮尾都見唔到啊!Jenny數咗數,鄭司長成個道歉計埋標題先啱啱過380字,真係仲短過小學生作文呀。鄭司長你都話經一事、長一智,要正面回應社會的期望,Jenny就建議你聽下葉國謙講,學下點樣正面、真誠道歉先啦。

 

召喚曾前主席

 

  不過,特首、司局長們點Say Sorry都冇用啦,呢頭Say完Sorry,嗰頭就有蔣麗芸(Ann姐)出口「助攻」!小妹真係要講句:唔怕神一般的對手,只怕……

 

  嗱嗱嗱!Ann姐做訪問時就溫馨提醒咗大家,政府推遲一兩個月,落啲力做宣傳,轉個頭又可以重推啦!嗰頭講完,即刻嚇到民記衝出嚟,又facebook又Whatsapp Group咁澄清,話Ann姐一早講咗係個人意見,唔係民記睇法啊!

 

  Ann姐都咪話唔用心良苦呀,幫商家炒貴啲刀。你知啦,潮流興割蓆,你割我,我割你,割多兩割,多多把刀刀都唔夠用呀!Ann姐家下為割席文化再添一把,真係要召喚曾鈺成前主席:「蔣麗芸議員,我建議你少D講無乜用的說話!」Jenny諗諗下,唔知本身夠成班高官同建制派坐嘅大蓆,而家仲割剩幾多cm呢?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share