收藏文章 

2019-06-24

道歉變「風土病」?馬時亨唔認同:講到係病,咁道歉即無誠意喇!

原本港鐵出事就鑊鑊新鮮鑊鑊甘,加埋沙中線醜聞,幾乎個個星期報紙頭版都有港鐵份,不過《逃犯條例》修訂一出,全世界都轉移曬視線,港鐵成功從焦點甩身,真係要多謝特首林鄭喇。

 

 

 

  講時講,呢排局勢咁緊張,都爭啲唔記得港鐵主席馬時亨就Last Day!今日Jenny 就去咗馬主席嗰卸任茶會,馬主席未坐低已經話唔談論社會議題喎,知嘅!知嘅!即使大家問咗,都唔期望你會答啲咩新嘢啦!

 

道歉界KOL—馬時亨

 

  不過,Jenny同行家都有傳媒明知不可為而為之嘅精神,出盡力兜曬圈咁問,主席都終於肯講兩句喇。嗱!講到道歉,馬主席就最有資格Comment喇!皆因經驗豐富嘛!作為政商界前輩,佢親身示範咗咁多次,當年做問責高官因為「仙股」事件鞠躬道歉、做咗港鐵主席就因為「OK」論上電台道歉一次、沙中線醜聞開記招又道多次。

 

  前警務處處長曾偉雄之前就話,唔希望道歉成為「風土病」。馬主席就話佢十分尊重問責制精神,有唔啱就要道歉! Jenny 非常讚同呀! 馬主席仲補多句,如果講到係病,就會畀人覺得道歉無誠意咁話!至於個道歉真唔真誠? 馬主席就話,要睇聽嗰個心中把尺過唔過到喇! 

 

退休湊孫 風雨留俾熱廚房

 

  睇吓主席個笑容幾咁「寬容」,近排大家聽到嘅道歉真唔真誠,就真係見仁見智啦……

 

  其實,道再多歉都冇用,信唔信你先係重點嘛!講咁多都無謂啦,馬主席退休就一心返屋企湊下孫仔孫女,出面呢啲風風雨雨,留俾熱廚房內咁多位喇!

 

  最後,馬主席就用「希望香港家和萬事興」作結。Jenny覺得,係呀!其實有得安穩又有邊個想亂喎!

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#逃犯條例 #馬時亨 #問責制 #沙中線
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share