收藏文章 

2019-07-11

施政報告開始諮詢喇!冇林鄭公仔「同行」So Sad……

  6月嘅「完美政治風暴」仲未完,行會前日(9日)就率先講明要放暑假啦!手尾都未執完,就拍拍Pat Pat走人,相信唔少市民都仲有好多嘢想同政府講。

 

 

 

特首的「暑期功課」

 

  呢個6月咁忙,唔知大家仲記唔記得,暑假就應該係特首林鄭做「暑期功課」嘅時候。冇錯!講緊嘅就係10月要交嘅《施政報告》喇!點解Jenny記得?事關噚日(10日)政府出咗新聞稿同Jenny講展開咗公眾諮詢囉!

 

宣傳廣告Down晒Grade

 

  呢份《施政報告》係特首林鄭任內嘅第3份,政府就喺上年開始開放埋Facebook同Instagram,好彩今年都冇「撤回」。上年都仲話社會氣氛冇咁熾熱,今年……Jenny就真係有啲擔心會唔會成個Facebook同Instagram都係嬲嬲同粗口喇!

 

  不過Jenny就留意到今年嘅宣傳廣告,就冇上年有埋特首個卡通公仔咁精美啦!唔知係唔係政府因為呢個「完美政治風暴」搞到焦頭爛額,抽唔到時間再整公仔呢?Jenny記得上年特首林鄭仲特登幫公仔親自配音,話「我希望同大家同行,共創未來」,可惜今年都冇咗啊!計Jenny話,如果政府仲想同市民同行,其實重用上年個Design再改改少少又有咩所謂呢!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#林鄭月娥
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share