收藏文章 

2019-07-15

譚文豪請飲寶礦力 Uncle、Auntie點解唔領情?

  Jenny一直都好支持大家和平表達意見,正所謂香港有言論自由,又有集會自由,無論咩立場都應該好好運用!今日Jenny就見到有班上咗年紀嘅Uncle、Auntie善用佢哋權利,去咗公民黨譚文豪喺樂富嘅地區辦事處抗議,投訴佢「阻差辦公」喎,點知……

 

 

  本身班Uncle、Auntie就擸咗個大聲公,喺譚文豪個地辦門口叫口號,唔知係唔係個位置有啲陰涼,Uncle唔係好睇到份稿上面啲字,所以讀到食晒螺絲咁。有反對佢哋嘅街坊就喺隔離叫囂,話「走啦!」、「樂富唔歡迎你哋呀!」

 

  阿叔初頭冇理到,繼續讀。不過投訴唔係應該向本人投就最有效嘅咩?點知譚文豪本尊出到嚟,問「係咪有意見要反映?」,當時在場、有「收工男」之稱嘅傅振中就叫啲示威者「走啦、走啦」。但係片中所見,其實Uncle、Auntie們都唔係好捨得走,仲拎住枝咪瘋狂loop同一句「你嘅支持者全部都係暴民」,「收工男」撳都撳唔住,拉走完一個又有另一個企係到繼續講。

 

  見大家咁熱情,譚文豪都邀請佢哋過返去佢地辦公室:「嚟慢慢講慢慢講」、「唔好走唔好走」、「過門都係客,請你哋飲杯寶礦力!」不過寶礦力應該唔啱Uncle、Auntie嘅口味,佢哋應該鍾意飲加多寶多啲,所以最後都係走咗。結果呢個抗議全程僅得8分鐘都冇,唔知佢哋會唔會唔夠喉?唔緊要!得閒下次再來過囉!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share