收藏文章 

2019-08-08

國企都趁熱鬧 大派「高能量鐳射槍」?

中移動係中期業績記者會上大派「高能量鐳射槍」?真的嗎?(普通話)真的啊!公然有組織、有預謀地派發「高能量武器」,萬一警察叔叔上嚟搜查,話你係軍火庫呀,到時國企都冇情講?咪住先!實情其實係......

 

 

燈!櫈!!就係佢喇!

 

實測:只係普通鐳射筆

 

  相信大家都知,前兩日浸大學生會會長方仲賢因為買「觀星鐳射筆」,就被警察用藏有攻擊性武器罪名拉咗啦!而家啲警察對「鐳射」咁敏感,萬一班記者呢頭行出去,嗰頭就中移動高層俾人請晒返警署傾計咪大件事?

 

  不過,大家唔使咁擔心,Jenny睇過中移動嗰支「鐳射武器」,唔算好大支,光都唔算好勁,啲鐳射光照落張紙到成分鐘都未有出煙,應該都係一枝普普通通嘅鐳射筆啫雖然,Jenny就冇專業嘅實驗設施,應該都冇鑑定錯嘅!差唔多啦,警方夠冇去尋晚尖沙咀個「觀星會」,但憑感覺加目測就知係「筆」定「槍」,叻過Jenny呀!

 

年初已預備 好好嘢

 

  中移動都醒呀,派筆都戴返頭盔先,包裝盒上印有「激光產品」、「不可直視激光光束及不可將激光光束瞄準任何人的眼睛」,執行董事兼董事長楊杰就喺記者會上話,如果用來對付警方就係攻擊性武器,但當工具使用就係好嘢

 

  中移動個PR姐姐就同Jenny解釋話,公司一向喺發布會同埋股東會都會送下小禮物畀媒體,呢支「鐳射筆」年初已預備好架喇,都唔係第一次派,仲話其實有6個功能,等媒體朋友可工作上用到著。計Jenny話,呢啲敏感時刻,最好都係收埋唔派住喇!反正「鐳射筆」又唔會過期,下次Meeting再派都唔遲!

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
大國博弈
More
Share