加入最愛專欄  收藏文章 

2017-02-13

【DIVA 品味派 x 路路雜貨】甜蜜情人節 有機3D玫瑰花曲奇餅 Workshop 活動花絮

【DIVA 品味派 x 路路雜貨】甜蜜情人節 有機3D玫瑰花曲奇餅 Workshop 活動花絮

 

DIVA 品味派於上周六(2月11日)舉辦第一個Workshop,DIVA編輯約了一班Fans齊齊整有機3D玫瑰花曲奇餅,當日現場非常熱鬧,大家都好投入,整出一個個靚靚的玫瑰花曲奇餅,送給情人一定好sweet啊,一齊睇下當日的活動花絮啦!

大家都全神貫注聽導師教的每一個步驟!

DIVA的編輯們落手齊齊整!

焗製完成啦,每朵玫瑰花都超盛放,充滿著曲奇香啊!

Fans裝飾的心型曲奇餅,好有心機,畫得好靚啊!

三位DIVA編輯捧著手上的曲奇製成品。

一眾參加者和編輯們來張大合照!期待下次的Workshop,大家要一齊參加啊!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多會員專區文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share