加入最愛專欄  收藏文章 

2017-06-23

二流長官才有二流團隊

  星期三(21日)林鄭同佢團隊亮相之後,Tina同男友有一段非常「有營養」嘅對話,喺度同大家分享一下。

 

  Tina:「真係難怪涂謹申話呢班係二流團隊,又話咩要創新、要破格,最終一班高官唔係熟口熟面,就係由副坐正、由AO變問責,得一個羅致光係局外變局內,咁嘅團隊,講二流已經算係畀面喇。」

 

  男友:「人哋任都未上就話人二流,都好唔公平喎!」

 

  Tina即時插咀:「當日梁振英未上台你都叫人落台啦!話我…」

 

  男友:「咁都證明我無睇錯佢,佢依家都連任唔到啦!」

 

  Tina:「得得得,啲衰嘢唔好再提,咁點解你覺得呢班出年平均年齡已經係花甲之年嘅團隊唔係二流?」

 

  「我用足球打個比喻話你知…」男友個懶係淡定嘅樣,令到我要藐咗佢一下,佢繼續道:「如果我將一隊球隊,每個位置都用全世界最叻嗰位球員放入去,係唔係就係最一流球隊?Teamwork一流定二流,Team入面每個人嘅質素當然係好重要,但有時Team Spirit(團隊精神)更加緊要,而Team Spirit係要由領袖、一般嚟講係領隊去提升到最高,有好嘅領隊,一隊牌面只係值80分嘅球隊,踢高20%就去到96分成為一流,所以關鍵就係領導嗰位。二流領隊都會將一流球隊變二流。所以大家只係要問一個問題『林鄭月娥係唔係二流長官?』」

 

  呢個的確係一個非常難答嘅一個問題。喺林鄭仍然未做政務司司長之時,佢好打得嘅形象真係深入民心,我相信以佢咁多年服務香港嘅經驗,加上過去五年梁特政府施政嘅前車可鑑,如果佢係有足夠空間去發揮去管理香港,佢點都唔止係一個二流長官。但大前題喺,如果喺佢揀自己嘅人腳都傳聞受到咁多制肘,佢會有足夠空間嗎?

 

  個團隊一流定係九流,決定權從來都唔喺香港身上…

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#林鄭月娥 #特首
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share