加入最愛專欄  收藏文章 

2017-09-19

撕裂2.0

  泛民主派喺年初特首選舉嘅時候,將林鄭打造成為「CY 2.0」,就連競選對手曾俊華亦都用呢個稱號去稱呼林鄭。林鄭係唔係「CY 2.0」暫時就未有實質證據;但社會步入「撕裂2.0」,似乎係鐵一般事實,而撕裂嘅源頭,就係「港獨」一詞。

 

  自從大學民主牆上兩周開始有人貼上「港獨標語」之後,事件升溫仲快過微波爐。上周五(15日)由10間大學校長一齊出來高調反港獨,去到剛剛周末更有議員搞集會,將佔中發起人戴耀庭扯埋港獨一齊落鑊大火猛炒。發起集會嘅何君堯仲驚死唔夠味,講「呢啲人唔殺做咩?」,辣上加辣,即時引發社會激烈討論,可以話將呢排嘅撕裂情緒推到去頂峰。

 

  港獨議題已經停咗一排,就算梁游案告終,都未見有人炒起。唔好講究竟有幾多人肯企出來支持港獨,Tina相信九成九港人都唔會認為明日香港獨立,香港會比昨日更加好。港獨喺香港根本係無市場可言。所以「真港獨」人士的目的,就係要炒熱呢個議題去引起社會關注,而當權者最佳嘅處理方法,根本就應該係冷處理,唔好日日出來回應加料譴責就已經足夠。一個校園嘅民主牆上面嘅港獨言論,有幾多人睇到?只要唔好煲熱佢,以香港人善忘嘅本能,呢單新聞捱唔過幾日,自自然然咁就無聲無色。

 

  之不過,香港社會近年就有一個怪現象,無論係黃定係藍,兩班人都係唯恐社會不亂,總之就係要搞到社會充滿撕裂嘅議題,挑起社會最根本嘅矛盾,兩班人各自爭取佢哋自己嘅政治本錢;自己有無形嘅利益落袋,但就損害咗香港社會持份者嘅最大利益。

 

  在此真係希望何大狀等等,如果你哋如你們口中所講,係為香港長遠利益著想,唔好再搞咁多高調動作。校園播毒事件,就由大學自己去處理,再搞唔掂先由政府介入。撕裂香港比起港獨思維,對香港傷害更大!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#港獨
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share