加入最愛專欄  收藏文章 

2017-11-23

返工途中遇到呢3種人,注定你無運行!

  「地下鐵碰著他~每天一樣的上班時間,在地下鐵中總會遇到幾個熟悉的面孔。熟悉的面孔中,我,總有幾個異性面孔特別深印象!有時偷望時不小心對上眼,心肝仔噗通噗通地跳了幾下,立即刻意又尷尬地將視線扯向你的附近,假裝我其實沒有偷望你。然後,為了那短促的對望,會心微笑。」醒啦好嘛?搭車巧遇男神,再發展成甜蜜情人?唔好FF太多啦!白馬王子影都唔見,但就一定會遇上幾種最乞人憎嘅打工同伴!

 

 

第一種:只掃門前雪女 

 

  一聽就知呢種人係自私精!無錯,嗰班自己上到車,就企喺門口塞住晒;自己無意行入車廂中間,但又唔畀人行入去,無視後面班上唔到車嘅人嘅自私雪女!除咗上車事件,扶手一樣有雪女出現!雪女自己成功霸到好扶手位後,總會無視其他人扶唔扶到!佢哋好鍾意用掛住手袋嗰隻手去扶手,其他有幸可以捉到扶手嘅人,手腕不停被雪女個手袋拍打;而嗰班不幸至極嘅人,梗係連扶手柱都掂唔到啦!

 

第二種:人形馬路炸彈 

 

  揸車最怕「馬路炸彈」,返工繁忙時間都最怕「人形炸彈」!窮苦又依賴公共交通工具嘅各位都知,繁忙時間嘅港鐵會故障(唔係,係人流管制先啱)!一條條沙甸魚落車後會化身鬥牛,齊齊向同一目標進發。而啱啱提及嘅人形炸彈,就會喺呢個千鈞一髮嘅情況下突然急剎,喺路中心縛鞋帶或者因為行錯路而變種為三文魚,逆流而上!而跟在佢後面嘅你,唯有「跳一跳掣」。就係呢0.01秒嘅跳掣,你後面嗰班趕住返工嘅鬥牛就會好似骨牌咁,齊齊「lag機」,甚至有啲「低頭牛」會反應唔切,撞落你到添!其實唔係話有突發事,唔畀佢解決,只係呀三文魚你可唔可以游埋一邊先處理你嘅事,唔好係路中心處理呢?

 

 

第三種:車神Sky 

 

  有一種人,好憎慢過人,而佢哋被我稱為「車神Sky」。每次落車搭電梯,都係人性的考驗,你會遇到全身爛撻撻、看似做藍領嘅粗獷男有禮地到隊尾,再讓你行先;你亦會遇到西裝骨骨、斯斯文文嘅中環男企喺電梯口,等機會「sip」入人龍打尖,後者,就係IFC車神──Sky。當Sky哥哥打尖成功,就會進一步cut線,企喺電梯嘅右邊。代表乜啊?代表佢一啲都唔趕時間囉!只係為咗貪方便先打尖,仲要打完你尖好似勝利者咁企喺你面前「得」住你!雖然我都唔趕時間,但為乜我守完紀律仲要受你氣先?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#職場 #上班族
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share