收藏文章 

2017-12-20

民建聯送禮 究竟「九龍西特產」係乜呢?

  臨近聖誕,好多人都約緊啲朋友出嚟食個飯,交換吓禮物,而民建聯(民記)今日就率先約咗班記者食個lunch,玩吓遊戲咁噃!

 

壽司啱晒小妹口味!如果有埋熱食就更Perfect池喇!天氣凍嘛!

 

  今時今日,仲講蛇齋餅粽已經Out咗喇!今日Jenny嚟到民記個party,一入門口就見到一盤盤四四方方、色彩繽紛嘅壽司拼盤!果然民記都好熟悉我哋年輕人嘅口味噃!

 

龍蝦 = 梁太!?Ann姐你真大膽

 

  除咗食,民記仲安排啲議員同行家一齊玩「大電視」添!其中呢個答案,Jenny真係估極都估唔到,睇吓各位讀者又諗唔諗到啦(答案在文末):

 

因為太好笑,小妹笑到手震,望請見諒!(因為有人嗌咗答案出來,所以此片被「滅聲」了。)

 

 

  而咁多議員當中,就以蔣麗芸(Ann姐)玩得最投入!Ann姐除咗好落力咁係自己嗰組玩之外,仲好落力咁去人哋嗰組搗亂!當人哋估緊嘅時候,Ann姐就係特登隔離講啲錯嘅答案,搞到人哋亂晒大龍。點知當以下呢個詞出現嘅時候,Ann姐就一時情急講錯嘢啦……

 

 

 

  你冇聽錯!正當陳恆鑌(阿Ben)同陳克勤(克勤仔)扮緊海洋生物「龍蝦」嗰時,Ann姐突然口快快就爆咗句「梁太!」,此話一出,大家都「嘩」出聲,何俊賢仲叫Ann姐「快啲走呀」去避難添!可惜阿Ben同克勤仔都玩緊遊戲唔畀出聲,但係佢兩個就已經笑到停唔到,完咗之後克勤仔仲笑Ann姐:「你真係好大膽呀你!」

 

「九龍西特產」開估

 

  玩完遊戲仲有大抽獎,而Jenny都唔執輸抽到一份!正當抽完獎之際,Ann姐仲話有啲「九龍西特產」派街坊,呢個時候唔知邊個又爆出一句:「唔通係鄭泳舜?」引起全場爆笑!

 

  非也 !非也!雖然鄭泳舜已經為九龍西個補選準備就緒,但都唔會咁就拋個身出嚟嘅!呢份「特產」其實係美孚一間本地餅店出產、好出名嘅鳥結糖,Ann姐仲話係佢食過全世界最好食嘅鳥結糖添!所以今日就每人派一盒,人人有份永不落空咁話喎!

 

 

 

  第1條片的答案:大嘥鬼

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#蔣麗芸 #九龍西特產 #民建聯 #立法會 #鳥結糖 #龍蝦 #世上最好食
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share