加入最愛專欄  收藏文章 

2017-12-21

【OL心理戰!】只准我一人獨瘦,不准其他人齊齊苗條

  瘦身係女人嘅終生工作!每當電子磅數字稍有波幅,都足以令女人們嗌生嗌死,刺激指數相當於老闆玩緊幾千萬股票!近日,公司就有位女同事瘦身成功,正當人人好奇佢瘦身的秘密之時,佢就將成功之路保密、唔益其他女同事,成為聖誕前夕「八婆熱門話題」。

 

  有減過肥嘅姐妹都知道,減肥同搵男朋友一樣,真係人夾人!有人食藥搞得掂;有人減肥藥當飯食都搞唔掂!有人節食2星期瘦到幾個碼;有人呼吸都會肥!要搵到一個真正有效嘅減肥方法,真係唯有化身白老鼠,親身去試下。所以,當我地見到身邊同事能夠瘦身成功,緊係好奇佢用左咩方法,睇下可唔可以都幫到自己啦! 

 

 

  「嘩!Winnie,你做乜瘦左咁多啊?」 

 

  「冇囉!真係冇!好多人都咁講,但個磅都冇變過!」 

 

  「但係你啲手手腳腳好明顯幼左好多喎!」 

 

  「個磅真係冇變!可能之前水腫呀!你知女仔好易水腫架啦!」 

 

  「你係咪有睇開中醫?佢話你之前係水腫呀?腫到咁誇張?咩事啊?」 

 

  「係呀!佢話我好腫,可能而家退咗啲,但真係冇瘦到。同埋我睇中醫都係調理身體,令你整體健康好啲咋,冇減肥成分架!」 

 

 

  減肥小隊多番挑戰Winnie,但Winnie都係唔肯分享自己減肥成功的秘訣,只係對外透露自己只不過係水腫。慢慢,減肥小隊由虛心請教,變成一班羨慕又妒忌嘅八卦女人! 

 

  「問極都唔肯講做左咩,我就唔信佢之前真係水腫喇!」 

 

  「點會係水腫啊!一眼睇得出佢係肥啦!佢啲肉係結實嗰種,點會水腫唔!唔肯講就唔肯講啦!」 

 

  「仲要講到自己好似本身就係咁瘦,只係水腫先漲左成個碼。係呀,咁我一起身就係咁嘅樣,我從來唔化妝添架!擺明就想收埋減肥方法,唔比其他人都瘦威脅到佢啦!」 

 

 

  事情發展好簡單,一眾女性都係枱底不停控訴佢扮哂野(包括我)!雖然,理性上知道佢嘅減肥方法未必適用於我嘅體質,但感情上大家都好嬲佢竟然將減肥武器隱藏,唔分享畀大家!佢嘅做法正正就係讀書時代識得神秘避過turnitin審查,但唔教大家一樣咁自私!所以,奉勸各位OL,有好野千祈唔好諗住隱瞞,因為職場是非會慢慢將你變成你自己都估唔到咁衰嘅衰人!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#瘦身 #上班族
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share