加入最愛專欄  收藏文章 

2018-01-04

【玩殘要辭職的員工?】挽留不遂,上司「反枱」出陰招

  HAPPY NEW YEAR!到咗2018年,各位打工仔嚟緊有咩大計呢?據本人的八卦力統計,原來身邊好多同事都等緊1月1號呢日!因為佢地終於等到出雙糧、花紅呢一日!拎完唔知有冇嘅雙糧及瘦到食唔到肉嘅花紅之後呢?Get set, ready, GO!! 緊係跳槽啦!但公司有個出名小氣嘅經理,竟然因為一位同事堅持辭職,臨尾都要上演辦公室欺凌一幕,激到同事恨不得同佢黎個世界大戰!

 

 

  先講講呢位同事嘅背景:同事同小氣經理差唔多時期入職,都叫做係小氣經理嘅開荒牛!做野永遠唔會甩拖,大家同佢合作都會好放心;公司有急事嘅話,同事都會幫手OT一齊搞掂佢;小氣經理旗下所有小薯,都係呢位同事幫手帶佢地上軌道添。係,雖然佢有時會偷懶(有得偷唔偷,嗰啲叫做忠心嘅返工狗,唔係一個正常嘅扮工人士),但對於公司業務及其他同事絕對無傷害!咁講真,chur 左7個鐘都要休息下架?總之一句講哂,「係一個可靠的同事」。

 

  到左跳槽旺季,同事終於鼓起勇氣走向經理房向上司請辭。十五分鐘後,同事由經理房步出。知情嘅大家當然一窩蜂上前八卦一下!離開地獄本應係件好事,點解同事黑口黑面?

 

  「點呀?佢有冇講咩?」

 

  「佢真係好_ _囉!幫佢做咗野咁耐,而家竟然玩返我轉頭?」

 

  「吓?咩事呀?」

 

  「我仲有啲野下個月跟緊,咁我都提出幫佢做埋先,啫係一個月通知後做多兩星期,幫佢搞埋啲野先走。點知佢要我計足一個月last day,但我負責緊嘅野要做埋先俾走!而家啫係點呀?last day前做埋黎緊半個月啲野?幫你做埋下年全年啲野好唔好啊?」

 

  「吓?真係好狗喎⋯⋯佢冇留你咩?」

 

  「緊係有喇!傾左15分鐘,10分鐘都係留我,到咗尾5分鐘唔成功就反枱喇!佢唔只要我last day前做埋下半個月啲野,仲要我清假,提前last day啊!」

 

  「嘩!好賤格喎!嘢就要做哂,但係咁迫你早啲走人。講真,幫你做野唔係問題,但你要出返糧比人囉!正常上司都好易話為,俾你做多幾日跟埋啲手尾先走啦!啲錢又唔係佢嘅,佢計到咁足擺明恰你啫!」 

 

 

  真係聽到打工仔個個都無名起火!偏偏,打工仔就如事件主角一樣,幾嬲都好,為左封reference letter同reference check迫住要做!其實我地做細嘅,都係想好黎好去,雙方大家合作愉快就夠!何必咁樣挑戰人地底線?咁多位上司,記住!山水有相逢,你唔會永遠都係上司!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多花生味辦公室文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share