收藏文章 

2018-01-09

新任SJ被揭僭建逾千呎 點收科好睇過台慶劇

  新任律政司司長鄭若驊第一日上任就被爆咗個僭建風波出嚟,都可以係話今屆政府開局以嚟最大嘅醜聞,仲要呢位新任律政司司長本身都有土木工程師資格添!Jenny真係好好奇,點解咁多官員都鍾意「玩」僭建嘅呢?唔通其實呢個就係做官嘅「必要條件」嚟?真係好玩唔玩喇!

 

 

今次真係考鄭司長智慧喇!

 

影「全相」有航拍機就得喇!

 

  Jenny仲記得,當年嘅「唐宮風暴」就間接令唐英年冇咗特首寶座,嗰排啲行家日日喺約道7號門口捕住,仲Book埋「吊雞車」由上而下影落嚟,就係為咗張「唐宮」全相。Jenny企喺出面望住,都已經覺得好震撼!(聽聞當年有行家雖然畏高都頂硬上,上咗「吊雞車」,非常專業!)不過去到今日,要影「全相」唔使用「吊雞車」嘅,有部航拍機就得喇!話口未完,Jenny就見到頭頂有幾部機飛過喇!

 

帆哥去過大宅但唔知有景轟?

 

  相信大家同Jenny都係一樣,正正係因為今次嘅僭建風波,先至認識司長嘅「先生」、前香港工程師學會會長潘樂陶。仲有行家摷出,當年為佢兩個做男方證婚人嘅,竟然係而家嘅運輸及房屋局局長陳帆(帆哥)添!帆哥仲話自己都去過潘生屋企幾次,不過就冇留意僭建問題咁話喎!不過,大家咁熟工程嘢,你話冇留意、唔知道,Jenny真係覺得好匪夷所思囉……

 

  嗱!今日屋宇署就派咗人去視察,Jenny就同大家一齊睇吓新司長同佢老公嘅兩間獨立屋,到底有咩僭建物啦:

 

4號屋(鄭若驊寓所)

1. 一間3.5米乘2.5米、高2.5米的天台屋;

2. 一個50平方米(約500呎)地庫;

3. 車房對出一個15平方米玻璃L型簷篷;

4. 地下樓層有0.5米乘5米、高3米的外牆擴建物。

 

3號屋(潘樂陶寓所)

1. 一間3.5米乘2.5米、高2.5米的天台屋;

2. 一個50平方米(約500呎)地庫; 

3. 車房對出兩個分別8平方米及4平方米的玻璃簷篷;

4. 地下樓層有1米乘5米、高7米半的外牆擴建物;

5. 花園水池,5米乘2.5米、高1米。

 

買定花生等睇戲

 

  唉!今次呢個「僭建風波」唔知會點落幕呢?好打得嘅林鄭今次會點聯同各級官員幫鄭司長解圍呢?定還是鄭司長會主動一「辭」以謝天下,為林鄭班子保住面子?計Jenny話真係好睇過大台台慶劇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#僭建 #僭建風波 #鄭若驊 #律政司 #醜聞 #土木工程師 #知法犯法 #航拍機 #唐宮風暴 #吊雞車 #潘樂陶 #地庫 #特首
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share