收藏文章 

2018-01-11

鄭若驊於答問大會遭全面狙擊 波叔變身護花使者

  今日係特首林鄭月娥將答問大會每月恒常化之後,首次去立法會嘅大日子,理應主角就係林鄭本人嘅,只不過呢排新任律政司司長鄭若驊嘅僭建風波佔盡各大頭版,雖然Jenny同其他行家一樣都好忙好多嘢做,但都冇忘記是日目標係列席嘅鄭司長!

 

 

今日個fo完全去晒捲入僭建風波嘅鄭司長身上,佢離開立會嗰陣行家們當然狂追不捨。

 

鄺神開出第一炮

 

  記者滿腦問題,一班民主派議員又何嘗唔係?當然都有好多野想問鄭司長喇!喺林鄭講完佢8分鐘嘅開場白之後,民主黨嘅涂謹申就不滿佢篇開場白隻字不提司長僭建一事。可惜吖!爭㩒掣嘅環節,民主派就稍微落後建制派,民主派第一個發言嘅就係民主黨嘅鄺俊宇(鄺神)!

 

  鄺神一嚟就直接同林鄭講:「今日鄭若驊先係主角」,要求鄭司長親自嚟到立法會回應事件。林鄭又豈是省油的燈,回應亦都火藥味濃,話點解冇喺開場白提及涂謹申講嘅問題?就係因為一早預咗有人會問。

 

林鄭自揭准鄭若驊「秘撈」引爆新炸彈?

 

  林鄭順道澄清有傳言話鄭司長大半年前就早知會做律政司嘅講法「唔係事實」,不過林鄭就話「囈」咗鄭司長幾多次就唔好提喇!(林鄭低聲下氣求人絕對是千金難買的Moment!)只可以話個時間好短,仲大爆短到佢要特別批准鄭司長接任後可以繼續處理埋手頭上嘅6單仲裁案件。

 

  林鄭仲話「畀著我都承受唔到啦!又要安置公事又私事……」咪住先!咁咪即係律政司司長都「秘撈」?睇來呢個又係一個新嘅「政治炸彈」啦!

 

  不過,顯然大家都冇預計過咁快就出現另一個炸彈,所以當司長離開嘅時候,大家嘅焦點仍然係喺司長嘅地牢,所以當佢離開立法會嘅時候,大批行家追住佢,要求佢就事情嘅最新發展交代,不過司長一於封口,繼續十問九唔應,全程耷低頭直行。而身旁記者加攝影師亦繼續砰砰嘭嘭,將佢團團圍住,場面有幾混亂,真係唔係你估!

 

波叔護花衝出重圍

 

   嗱!身邊嘅財政司司長陳茂波(波叔)同埋保安局局長李家超就真係唔話得,瞓身做「護花使者」,一路護送住佢返到政府總部添!

 

  去到下晝嘅時候,各位議員先好似如夢初醒,發現「秘撈」呢個新「政治炸彈」。民主派就梗係唔會放過佢啦!紛紛指責司長可能涉及利益衝突;而建制派就話仲裁案要處理好耐,唔通等佢處理完先至委任咩!照Jenny睇,司長雖然噚日先出嚟見完記者,睇怕短時間內又要再見第4次啦!Jenny奉勸司長今次唔好再擠牙膏式回應喇!要知道記者係可以好神通廣大㗎……

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#陳茂波 #秘撈 #政治炸彈 #擠牙膏式回應 #護花使者 #鄭若驊 #火藥味濃 #全面狙擊 #僭建風波 #答問大會 #林鄭月娥 #好忙
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share