收藏文章 

2018-02-21

陳沛然加入專業議政?佢話:「我哋係6+1」

  噚日Jenny逗唔到林鄭封利是有少少Sad,不過今日「專業議政」幾位議員搞咗個新春傳媒茶敘,Jenny梗係要去啦,逗多幾封利是補返數!

 

 

陳醫生幾時Join咗專業議政?

醫學界陳沛然驚喜現身

 

  今日個茶敘雖然唔係全部「專業議政」嘅議員都有出席,不過Jenny見到醫學界議員陳沛然都有份到場噃!佢同Jenny講,今日朝早先啱啱睇完症就即刻落黎茶聚,都未趕得切返辦公室派開工利是呀!

 

  不過,陳醫生幾時Join咗專業議政?小妹梗係要去八吓先喇!只見陳醫生講咗句「而家我哋係6+1」(專業議政有6名立法會議員),就唔肯再講落去喇!係咪即係友好團體咁解?定今日來湊吓熱鬧Only?陳醫生,你幾時做咗睇相佬?講野咁玄嘅!

 

  雖然今日有陳醫生在場,不過護士界嘅李國麟同埋資訊科技界嘅莫乃光(Charles)就冇到場,梁繼昌(Kenneth)話,Charles而家喺韓國行緊山,所以派咗「代表」公仔同大家拜年,係用3D打印技術整㗎!Jenny同行家們都大呼「好似樣」!人人爭住同幫呢個迷你Charles影張相。

 

 

Kenneth仲拎住「Charles」同大家拜年!

 

「網絡亨通」好重要

 

  Kenneth幫Charles轉達祝福,話祝大家「網絡亨通」喎!小妹覺得呢樣真心緊要,呢個年代唔好話冇網絡,淨係成日斷線都已經苦過Dee Dee!呢種望住手機有三格訊號,但係上極都上唔到網嘅感覺,小妹已經喺立法會「體驗」過好多次,希望呢個「網絡亨通」可以快啲實現喇!

 

  講時講特首林鄭話成日會同非建制議員Whatsapp噃,郭榮鏗即刻撇清關係,話肯定在座幾位議員都冇同佢Whatsapp,叫大家問吓唔在場嘅另外兩位!

 

 

畀個近鏡大家睇!祝各位「網絡亨通」!

 

  《財政預算案》下星期出爐,點可以唔問吓呢?Kenneth自己就希望可以「用得其所」,既然今年政府有咁多盈餘,就應該多啲投放資源到教育、醫療、福利等政策上,唔好成日揼晒落啲大白象工程到;身為社福界議員嘅邵家臻當然都有同感喇!佢仲話想送「福有攸歸」呢4個大字畀林鄭添!而身為醫生嘅陳沛然,就梗係祝大家「身心康泰、身體健康」啦!佢講笑咁話,人人都身體健康嘅話,就可少啲入急症室,就唔使排咁耐隊喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#財政預算案 #網絡亨通 #專業議政 #3D打印 #立法會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share