收藏文章 

2018-02-28

預算案冇得「分享成果」 唯有「獨食蘋果」啦!

  今日係林鄭政府發表第一份《財政預算案》嘅大日子,財爺陳茂波(波叔)一早講明派錢有難度,結果今年大家都係得「糖」可以嗒吓。唔知立法會主席梁君彥係唔係知道波叔派嘅「糖」唔係個個都有得食,所以今日就率先向記者派大大個「成果」,呀!唔係!係「蘋果」至啱!無獨有偶,今年嘅《財政預算案》封面都係好似蘋果咁「紅到透」,同特首林鄭份《施政報告》嘅藍色剛好係對比色。

 

 

 

上年分「柑」同味 今年獨食易肥

 

  話說上年嘅《財政預算案》嗰日,主席都有請大家食生果,上年就係請大家食柑(金)!行家個個可以分「柑」同味!唉!Jenny都想要「金」多過「糖」呀!睇嚟主席都諗住「崩口人忌崩口碗」,今年同大家「分享成果」就算喇!不過主席,啲蘋果原隻上,仲要成隻手咁大,立會又冇刀仔畀大家分享「蘋果」,最後小妹同行家們就只好「獨食」啦⋯⋯

 

來自日本青森的大蘋果。

 

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share