加入最愛專欄  收藏文章 

2018-03-22

謝安琪人生下半場唔再追B

  【晴報專訊】謝安琪(Kay)女兒張靖快將一歲,這一年來幾乎停下所有工作專心湊女的Kay,得到的回報,就是女兒比較黐媽咪。她又踢爆一直認叻、聲稱一對仔女最黐自己的張繼聰,原來只是「語言偽術」!

 

Kay提起一對仔女,臉上流露出幸福笑容。

 

  Kay昨日出席兒童藝術活動,講到囡囡張靖快將一歲,Kay也覺時間過得很快,「湊得比想像中輕鬆,可能已經有湊囝囝張瞻經驗,同埋個女都算幾易湊,佢兩個月大已經戒咗夜奶,唔使半夜起身餵奶,所以呢一年全職湊囡都唔算捱到好殘。」

 

Kay和阿聰都爭著黐一對仔女,十分搞笑。

 

  提到老公張繼聰閒時在家中喜歡弄女為樂,聲稱個女最黐他,Kay沒有呷醋,更忍不住笑謂︰「係語言『藝』術,最高境界就係自己呃到自己,佢好少喺屋企,佢喺屋企地位就無謂講,但我哋好欣賞佢辛勤工作。」對於阿聰曾認叻表示花了一年時間經營父女情,Kay繼續踢爆老公︰「其實兩個小朋友好鍾意黐我,但佢(阿聰)會吹噓到好似喺屋企好緊要,其實佢係想彌補番心靈空虛。」

 

老公自己呃自己

 

  被問到可會追多個小朋友?Kay坦言︰「我覺得夠,同小朋友相處係講Quality,依家生活好充實。」Kay的囝囝很疼惜妹妹,亦很喜歡BB,希望媽媽繼續生,Kay笑謂︰「因為佢唔知湊嘅過程,每當有小朋友嚟屋企,佢仲會送玩具收買佢哋。」幸好老公未有提出繼續追B,Kay也揚言「生仔工廠」光榮結業,刻下正為新碟進行錄音,事業上繼續衝刺。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share