加入最愛專欄  收藏文章 

2018-05-17

【以為冇人知?】辦公室情侶玩死公司上下

  辦公室戀情不嬲都話係最危險嘅事,但公司就有一對痴男怨女中層,排除一切萬難,展開左一段「佢地以為冇人知,但就全世界都知」嘅戀情!呢段感情嘅刻骨銘心及惹人羨嫉程度,好比神雕俠侶中過兒及姑姑嘅禁忌之戀!

 

 

  中層痴男化名楊過,靚唔靚仔就見仁見智,為人的確頗輕佻,但就只順服於師傅姑姑一人。而怨女叫得姑姑緊係有返咁上下年紀喇,但都叫清麗脫俗、工作上武功幾高強嘅,身為楊過師傅絕對對徒兒寵愛有加。二人嘅師徒之情係日常工作中異變成今日嘅男女愛慕之情,真係人人都有眼睇,大家都慣哂。最大問題係,男女主角仲以為自己收得好埋,但就玩死其他同事!

 

 

  例如神雕二人組不嬲都好習慣OT到office冇哂人,過佢地自己小小嘅二人世界。但神雕俠侶最近就好似驚死呢個已經全世界都知嘅秘密畀人知道咁,係都要搵啲事畀自己team一個新薯做,迫佢OT,直到其他同事都走哂先放新薯收工。新薯就慘喇,因為新嚟,再加上上司要求,唔夠膽拒絕OT要求,日日陪佢地偷情陪到冇哂私人時間,聽講仲因為咁同女朋友嗌交添!犧牲自己,成全人地,真係好偉大啊!但其實同事O得T相信個個歸心似箭,冇人得閒理佢地係假OT定真偷情,況且個個都知道你地師徒之情,冇人會覺得出奇及有意談論,何必迫自己同事做個無用嘅煙幕,浪費人地時間呢?

 

  唔止下屬出事,連同級嘅中層都因為神雕俠侶嘅關係中過招!有次大老細一連傾咗多個合作返嚟,再向一眾中、高層分派工作。任務之中緊有難易、高低之分。武功高強嘅姑姑自薦接收咗難度比較高嘅江湖密令,而因為神雕俠侶嘅關係實在太高調,連其他同級高層都知道二人關係,所以特意將有關嘅工作,都留俾楊過負責,咁神鵰俠侶就可以有藉口晚晚都完美合體闖蕩江湖。偏偏中原武林中最強嘅腦細又睇唔透,覺得其他同事專揀輕鬆嘅任務,留返豬頭骨畀神雕二人組,之後大發雷霆,捉哂「膊頭有花」嘅入房瘋狂SM。試諗吓,係當時環境開口同最強腦細解釋神雕二人組嘅關係,就等於用個荒謬嘅藉口去推卸責任,仲唔畀人柄得大力啲?最終神雕二人組緊係畀腦細高度讚揚做到野又盡責啦,但就難為咗公司上下嘅同事為佢地護航。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多花生味辦公室文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share