收藏文章 

2018-05-31

唐琳玲玩轉法庭一星期 陳官應該頭都痕

  呢排香港最紅嘅女人之一,如果我話係近日大鬧法庭嘅內地女唐琳玲,相信應該都唔會太多人有異議。佢呢幾日可謂係佔盡各大報章嘅版面,審極未完之下,轉眼就「玩」咗差唔多一個禮拜喇!呢啲社會熱話,花生大大粒,點會小咗Jenny份呢!淨係睇唐小姐呢幾日同陳慶偉法官嘅對答,簡直令人嘆為觀止!呢啲正嘢「不能只有我看到」!Jenny就精選幾句啜核對答,畀各位重溫重溫啦:

 

 

【霸氣側漏篇】

 

唐:「我喜歡拍照就拍照,我喜歡的話可以跟你(法官)合照!」

 

唐:「這只是一件小事!」

陳官:「這是一件大事!」

 

唐:「你說我錯,你都要說他們錯!」(指有人在庭內飲食同上網)

 

唐:「法援代表不夠我專業!」(拒絕法援時聲稱)

 

唐:「希望可以盡快解決案件,不想浪費法庭資源。」

陳官:「Me too(我都係)……」

 

【「難分真假」篇】

 

唐(對翻譯員):「法官叫你Stand Up(站起來)﹗」(法官其實係講「Speak Up」)

 

唐:「我拒絕艾勤賢作為我的代表律師,他向傳媒透露我的個人資料,我質疑他的專業。」(然而艾勤賢冇應承過做佢代表律師……)

艾勤賢:「……She is crazy.(佢係傻的嗎?)」(頂唔順拂袖走人)

 

陳官:「你有沒有精神病紀錄?」

唐:「沒有!絕對沒有!」

 

【虔誠愛主篇】

 

唐:「昨天我跟Jesus(耶穌)交談了一下,祂認為我是無辜的。」

 

唐:「Jesus認為我沒有拍照,拍攝和錄音都是法官容許的。」

 

  陳官話晒都叫見過「好多」世面,既曾經係調查鉛水事件委員會主席,又審過前特首曾蔭權被控行政長官接受利益案、佔旺藐視法庭案,判過黃之鋒等人坐監㗎!唐小姐喺呢單「藐視法庭中藐視法庭案」中金句百出,咁就玩轉身經百戰嘅陳官!雖然身為女人,有時真係覺得孔子講得幾啱:「唯女子與小人難養也」!話唔定喺陳官眼中,呢位女子應該仲恐怖過班「暴徒」喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#唯女子與小人難養也 #藐視法庭 #佔旺 #唐琳玲 #陳慶偉 #霸氣側漏 #難分真假 #虔誠愛主
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share