加入最愛專欄  收藏文章 

2018-06-14

吳鎮宇拍動作戲頂硬上

  【晴報專訊】吳鎮宇、張智霖、佘詩曼及周秀娜前晚出席電影《洩密者們》首映,分享馬來西亞拍外景的趣事。鎮宇表示今次有不少槍戰及動作戲,原本有替身演出,最後卻由他「頂替」替身上陣。

 

鎮宇說到父親節便對囝囝又愛又恨。

 

  鎮宇在首映禮上表現風騷,又表示在馬來西亞最難忘是隨處見到榴槤。他透露片中不乏槍戰及飛車場面,甚至由自己頂硬上做埋替身,他謂︰「有次導演問我,一樓跳落嚟得唔得,我話替身嚟咗就畀人跳,點知個替身拗柴,最後我幫番個替身做替身囉!」

 

  談到父親節,鎮宇言語間帶點醋意,指大家較重視母親節︰「父親係搵錢畀佢哋過母親節。(有微言?)呢個係世界嘅法則,今年父親節我要開工。(囝囝費曼有無表示?)佢懶得就懶,依家又肥又高,有肚腩,腳又長,Pat Pat蹺上去,不過由佢啦!」

 

阿佘夥拍張繼聰

 

阿佘拍動作戲愈來愈有信心。

 

  佘詩曼(阿佘)和張繼聰有場戲在車內拍攝,張繼聰更被爆為這場戲狂操練大隻。問到是否車震戲?阿佘澄清只是追蹤戲。日前她出席薛家燕兒子石耀庭的婚禮,更被新郎的宣言感動到喊,雖然當晚阿佘與媽媽出席,但佘媽媽卻未有趁機向她催婚。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share