加入最愛專欄  收藏文章 

2018-06-14

【超共鳴】祈禱返工日子快點完!浮沉在期望與失望之間

  人在職場,每朝返工,大家總有唔少期待。

 

  朝早起身返工,期待老細今日sick leave;到朝早11點幾,就期待放lunch,諗定今日食壽司定茶記;食完晏,買杯珍珠奶茶返公司坐低,就開始期待6點鐘放工。但一日完結之後,打工仔仲有咩係值得期待?

 

  有!

 

  星期一期待星期五,6月就期待暑假去旅行,踏入7月就期待打八號風球唔駛返工。11月就望聖誕節快啲嚟,5月就估下可以攞幾多bonus。但一年完結之後,打工仔仲有咩係值得期待?

 

  仲有!

 

 

  我哋時不時都會期待有一日,有一個舊老細打畀自己,出多30%人工請自己過檔;有時更期待(或幻想)下期金多寶,最少可以中五個字,印印腳去個旅行充電。有時仲會期待自己買入嘅股票爆升50%,然後買樓收租。

 

  期待、期待,再期待,每年、每月、每日、每分、每秒,打工仔都喺度期待,但我哋時時刻刻期待緊嘅,又係咪我哋真正想要嘅嘢?

 

  如果嘗試將以上嘅期望歸類,原來好多打工仔期待緊嘅嘢,都係希望返工嘅日子快啲完,放假(或者唔駛做)嘅日子快啲嚟。換個角度睇,原來大家覺得返工「天天也在捱」,所以「小事」如打風放早兩個鐘都可以令打工仔討論個半天。

 

  而好多時呢啲期待帶畀我哋嘅開心都唔會維持得耐。試想想,當你老細今朝真係sick leave,你開心嘅情緒可能只會維持office hour嗰八小時。放工後,你又會開始問「唔知老細病好未呢?聽日佢仲會唔會抖呢?」

 

  期待、開心、失落、再期待,喺好多打工仔生活中每日不斷循環。

 

  好多人就係被呢啲循環牽引著自己嘅情緒,返工嘅大小軼事好容易令自己開心或者失落。

 

  究竟係因為工作性質唔適合自己、同事對自己好差,抑或上司係咁捽數,而令大家要將自己返工嘅重點放喺一啲相對「小事」上?

 

  「愈是期待愈是美麗」。期待其實係一種推動力,為自己所嚮往嘅將來而努力,鞭策自己,嘗試將自己推向極限。

 

  你的期望如何,你將來的日子也可能如何:你可以以無憂生活而努力、你可以以獲取工作上嘅成功感而奮鬥,你亦可以以成為manager嘅優越感而往上爬。當然,你亦可以選擇繼續以上文所描述,期盼老細sick leave、打風唔駛返工而禱告。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多我做Marketing文章
你可能感興趣
#職場 #上班族
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share