加入最愛專欄  收藏文章 

2016-09-30

初入無線拍劇 鮑姐最驚迷路

  【晴報專訊】鮑起靜(鮑姐)在亞視舊拍檔陳展鵬穿針引線下,正式過檔無線,頭炮參與拍攝的劇集正是重頭劇《同盟》,與陳展鵬再續母子情;另一邊廂,有傳展鵬以古法追求胡定欣,但兩人口徑一致表示未撻着,又指傳緋聞後合作拍劇也不會尷尬。

   

鮑姐表示,拍了幾日外景戲也頂得順。

 

  鮑起靜昨日首度現身將軍澳電視城,出席無線新劇《同盟》開鏡儀式,首次參與無線劇的拍攝,鮑姐笑謂:「仲係一生人第一次入無線,爸爸(鮑方)曾經為無線工作幾廿年,本身對TVB亦有一份感情。」鮑姐笑言電視城真的很大,曾擔心會迷路。原來她今次拍重頭劇,是由陳展鵬促成美事,鮑姐指曾擔心現在拍劇會辛苦,不過藝員科向她承諾會照顧老人家。

 

展鵬否認古法追定欣

 

定欣認為感情最緊要睇緣份,即係展鵬仲有機會?

 

  陳展鵬被指以「古法媾女」方式追求胡定欣,他笑言:「好彩佢唔係講古法乜乜,唔係就瀨嘢啦!」他強調緋聞不是真的,開工見到定欣也不會尷尬。至於定欣對展鵬用「古法」追求一事,她笑問:「咩叫『古法媾女』?唔覺展鵬追我喎,大家一齊睇演唱會啫!女仔都恨有人追,但做女仔都要有矜持。」她重申追求者不用天花龍鳳的招數,順其自然便可。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share