加入最愛專欄  收藏文章 

2016-12-02

財爺組星級班底,阿爺難落閘

 

  特首跑馬仔愈近選委員選舉,氣氛就開始熱起來。CY乘住成功狙擊梁游氣勢當然係佔上風,幕後更不斷有人放料,打擊佢最主要嘅潛在對手財爺曾俊華。親CY媒體入面就有專欄引述「接近北京人士」消息,指曾俊華「得到清晰的答案,就是『紅燈』,即是說中央不贊同他參加特首選舉。」

 

  呢頭咁吹完,另外又有媒體吹暖風,指財爺至今都未有收到任何顏色嘅「燈」,其實係「不支持,亦不禁止」佢去馬。噚日吹北風、今日吹返南風,風向日日唔同,不過來自建制嘅評論認為,只要阿爺唔落閘閘死財爺,已經係一種另類祝福。

 

  Tina聽聞,財爺好早就已經埋咗自己班底,唔單止係幫手競選班底,更包括幾個如果當選後新一屆政府嘅重要職位。而佢嘅班底,唔少更加係CY一直渴求而不得已嘅城中精英,絕對唔係現時個別經常被揶揄「窩囊」嘅局長之流。財爺掌管香港財政咁多年,財金界脈絡當然係既深又廣,聽聞一位極高資歷、多年來亦深獲中央信任嘅本土Banker亦已經答允做未來財爺。

 

  有政圈中人就話,睇返近周財爺個勢有所回落,身無一官半職嘅周融都獲得領導人級別嘅人大委員長張德江接見,但佢上京只係見到港澳辦主任王光亞,一拍埋真係比下去。再加上有親CY傳媒發炮話財爺畀阿爺出示紅燈,佢近排嘅聲勢更加相形見絀。不過財爺Sell唔到佢嘅個人能力,Sell佢嘅親和再加班底,未必唔能夠得到阿爺另眼相看。

 

  呢位政圈中人仲話,上屆CY贏到都係打民意牌,佢都自知民意遠不及財爺,所以唯一勝選就係由阿爺拍板唔畀佢出閘。但財爺晒出佢嘅班底,班底質素又遠超CY雜牌軍,阿爺又會唔會一下閘住佢撇鬍鬚?下星期一(5日)立法會財經事務委員會有財爺講財政預算案,就睇下到時有無端倪。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#選舉 #特首 #2017特首選舉
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share