加入最愛專欄  收藏文章 

2017-02-17

西環為林鄭組織「突擊隊」

  幾位特首候選人喺情人節開始收提名之後,一如「市場預期」,選情最嚴峻嘅係葉劉淑儀,葉太政治理念同林鄭月娥最相近,票源疊得實一實,又無非建制派願意畀提名票,真係應晒網民早前改編歌「葡萄X淑儀」,只有葡萄嘅份兒。

 

  胡官胡國興同埋曾俊華比起葉劉當然係樂觀些少,兩位都開始有非建制人士公開讚賞同畀票。胡官有高教界支持,相信之後法律界都會交上提名票,但同150張都仲有唔少距離,仲要努力箍票;曾俊華呢,喺民主黨公開支持之下,相信其他有選民壓力嘅非建制派,亦會陸續畀票,以實現非建制派「Lesser Evil對Evil」嘅古怪理念。

 

  至於林鄭,選情當然係一片光明。之前Tina提及過金融界全部提名票將會畀晒林鄭,據聞今個星期佢地已經陸續向林鄭交票,有消息話,林鄭團隊計過數,要取得600票以上真係毫無難度,但問題係,佢地會如之前所講,盡刮提名,還是去到某一個位就收手。

 

  建制派選委圈子入面,已經盛傳好多人畀完明票之後,到投暗票時都未必一定會投畀林鄭。Tina收到風,單單係有政協身份嘅選委(未必個個都係用政協身份奪得選委位置),起碼都有20人私下透露,唔多Like林鄭今次選舉「坐定粒六」嘅姿態。其中一名政協朋友講:「我同佢私下都有啲交情,但宣布參選以來,我都未同佢單對單傾過一兩句偈,起碼都打個電話來叫我支持下,試問又點叫我真心投佢一票?」

 

  政協都咁有怨氣,西環又點會唔知?西環依家有幾大炸彈要慎防爆炸,其中一項就係建制派「棄明投暗」,即係明票就係不情願咁畀票林鄭,到暗票畀晒曾俊華,令到提名票遠高於最後得票。出現呢個情況,林鄭當選亦都不見得光彩,更進一步印證西環大力干預之說。

 

  西環其中一招就係組織「特擊小隊」。呢批小隊嘅最大作用,係唔會提交提名票畀林鄭,但到最後投暗票時,全數過戶畀晒林鄭,以中和「棄明投暗」一派。至於小隊人數有幾多,消息就話無從得知,要到公布提名票一刻先可以計到數,但估計唔會少過50人。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多立會透視鏡文章
你可能感興趣
#曾俊華 #林鄭月娥 #選委取態 #葉劉淑儀 #胡國興 #特首 #2017特首選舉 #選舉 #立法會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share