加入最愛專欄  收藏文章 

2017-04-27

【辦公室風水】一坐這個桃花風水位 速識青年才俊!

  最近滿心歡喜,因為請咗位靚女。

 

 

  其實佢輪廓並非特別標青,仲有少少假哨牙,但就勝在甜。佢身材高佻、打扮時尚,最攞命係笑起上嚟,大大桃花眼咪成一線,整塊面就幻化成一朵桃花,特別俏。

 

  佢又唔係虛有其表喎!有樣子有腦子,難得仲肯帶個腦返工!喺適當時候甚至Query客戶提供嘅資料。嘿!仲畀佢捉到D破綻添。

 

  如此人才,我當然悉心呵護,佢返工一周後,我問佢:

 

  「做成點呀?有冇人蝦你?」

 

  「冇呀!佢地對我好好!」佢答。

 

  我心想:你好彩囉,有新人畀同事鬧到喊呀!

 

  「放工夜嗎?」我問。

 

  「上個禮拜有一晚啫。」

 

  「咁夜你唔係一個人嘛?」

 

  「唔係!好多人陪我!」

 

  呢!呢個世界,人靚夾識撈,真係唔同嘅。佢自動會打通公司嘅任篤二脈,唔駛我嚟粗心。我正在深慶得人,佢有日怯生生敲門,遞上大信封。

 

  「三個禮拜咋喎,咁快就跳糟?」我問。

 

  「我真係對你唔住,不過唔係為錢。」

 

  原來係為愛。

 

  「我喺呢三個禮拜內,識咗位專業人士,現在發展緊感情,但呢度放工時間唔定,佢投訴,話煮嘢畀我食預唔到時間,我衹好轉份朝九晚五嘅工,我真係好唔好意思!」

 

  「雖然我捨唔得你,但我係你一樣會咁做。」我答。

 

  你話我懶大方都好啦,真係天要下雨、娘要嫁人、美女要鬆人,誰擋得住。佢啱啱坐喺公司嘅東南方,巧流年九紫星所在,唔怪得佢話發霉咗一年,一坐嗰個位,就喺遊艇上遇上青年才俊,火速兩情相悅,已發展至煮飯仔階段。當然,亦可能咁啱得咁蹺啦。

 

  靚女走後,好多人爭住坐佢個風水位,梗係啦!桃花事業肯定緊要過職場事業啦!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#辦公室風水 #OL #風水玄學 #桃花運
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
大國博弈
More
Share