加入最愛專欄  收藏文章 

2017-06-22

如何拯救出軌老公?

  藍天麗日的夏天、寧靜無波的早晨。

 

  突然平地一聲雷!

 

  老友的丈夫突然來電求救:「大件事,我而家喺公司,女朋友啱啱打電話嚟,話佢衝緊上我屋企,搵我老婆講數!」

 

  「你用五秒交代吓事情始末。」我立刻啟動危機應變機制。

 

  「因工作關係,識咗一間工程公司嘅新紮師妹,大家成日一齊趕工,所以產生咗好感。」

 

 

  「上咗床未?」我單刀直入問。

 

  「上咗。」

 

  「你愛唔愛佢?」

 

  「而家唔愛,當時發咗瘟!」

 

  「你愛唔愛你老婆?」

 

  「愛。」

 

  「即刻收線!你等核爆完先番屋企。」

 

  我立即打電話畀老友。

 

  「Susan,你現在定D,聽住!你老公因工作關係,同一個女仔發展咗段短暫嘅關係,而家個女仔殺緊上你屋企講數。你老公話愛嘅係你,我相信佢係真心嘅。如果我係你,會攬住個老公。」

 

  她停了兩秒,答:「清楚。」

 

  我可以想像一定有好戲,因為小三夠狠,大婆夠穩。

 

  後來從她口中,重組現場戰況。

 

  那女子直搗敵方主場,句句激心,巨細無遺地描述她如何與這男人交心兼交媾,然後話:

 

  「佢個心已經唔喺你度,你放佢走啦!」

 

  誰料Susan竟然和顏悅色地答:「大家都係上帝嘅子女,上帝都赦免我地D罪人囉,我當然原諒我老公啦!我地應該以愛擁抱每一個人,我好想你做主內嘅姊妹,不如你跟我去禮拜堂,讀吓聖經吖!(下刪一千字)」

 

  小三敵唔過大愛,結果「妖」一聲砰埋大門走咗。其實Susan並無宗教、衹有好蹺。

 

  Susan額頭廣闊、下巴有力、眉目清楚、面相開揚,加埋身材都好穩陣,兩頭戙得穩,擺明情緒穩定、EQ高。這事擺平以後,她絕口不提。此後男人對老婆加倍的好,自此有影皆雙。

 

  化解這危機,是借神的力量,也靠人的智慧,還有,是胸襟,原諒罪人是有福的!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#兩性關係 #出軌
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share