收藏文章 

2017-07-14

DQ惹補選大混戰 建制心病勢浮面

  空櫈又多幾張!Jenny講緊嘅係立法會啲櫈。今日政界大事一定係四個議員被DQ,建制派議員個個開香檳慶祝,泛民就苦瓜乾咁口面,皆因泛民已經失去分組點票嘅否決權,你話唔愁就假喇!今次判決喺行家之間都議論紛紛,因為研究完判詞之後,可能Jenny悟性低啦,都依然理解唔到尊唔尊重、真唔真誠嗰把尺係點樣訂,但官既然已經判咗,為免畀人話小妹藐視法庭,都係唔好喺度講太多喇!之但係,引伸出來新東、九西同港島嘅補選就勢必係一場大混戰,而潛藏喺建制派之內嘅心病似乎又會再浮面。

 

判詞話,梁國雄被DQ係因佢不符合莊重規定,指他開遮、叫口號及撕紙張,與宣誓真正目的無關。

 

泛民失否決權 各派補選大計早已「開波」


  今次一次過DQ 4個議員都咪話唔震驚政界,4人「死因」各有不同,根據判詞Jenny其實覺得呢啲嘢真係好主觀噃,好似黃定光第一次宣誓時漏讀香港呢兩個字,結果都要宣第二次誓,係CY無去覆核佢啫。呢件事同梁游宣誓最唔同就係,梁游二人係連主席同監誓人都過唔到,但當日今次被DQ嘅4個人,當日係經立法會主席承認宣誓嘅,究竟而家咁判會唔會令人有違反三權分立之感呢?不過都係嗰句啦,Jenny唔係法律專業人士,都係在此提出一個疑問,亦歡迎讀者賜教,所謂活到老學到老吖嘛!


  判就判咗喇,上唔上訴就仲未知,不過各派嘅補選大計一早已經「開波」。未DQ前,泛民喺地區直選有19席,建制就16席。今次一次過DQ多4個議員之後,九西、新東及港島就一共有5席要補選。而家泛民冇咗分組否決權,加上立會暑假後應該都未會完成補選,呢個「空窗期」足夠政府將所有具爭議的議案放上立法會審議,由建制派齊舉手通過,可謂零難度呀!唔通林鄭所謂嘅「合適的時機」就係呢個?


  再者,除咗港島區只有1席要選之外,九西同新東都有2席。相信泛民各攞1席就唔係難事,但因為有兩區有2個位,喺比例代表制下,泛民又冇建制咁優質嘅配票機器,睇嚟都好難拎得返晒(連埋功能組別)全部共6張票喇!換言之,泛民同建制好有可能變成17對18席,分組點票否決權都係RIP!我估最開心嘅一定有一班問責官員份,皆因箍票功夫慳好多。

 

工記民記齊內訌 爭出戰打餐懵


  九西同新東仲有兩個議席咁「肥仔」,兩大建制派梗係吼住唔放啦!喺新東嘅工記「阿彪」鄧家彪,一早就好勤力咁落區拉票,朋友仔同Jenny講佢仲朝朝嗌咪Morning Call,但街坊好似唔係好領情;佢仲好豪咁包晒一條線小巴嘅車身廣告,貼自己個嘜頭上去添!呢個位有傳MC興(王國興)都有意思來Battle一下!


  民記當然唔會坐以待斃啦!早有準備開咗個特別中委會決定邊個去補選。咁民記喺新東又有咩人呢?Jenny就聽講,北區區議員姚銘、沙田區議員李世榮都第一時間舉手話自己想選,大埔區議員胡健民亦聽聞有意參加,但Jenny一睇!阿哥,有啲生面口噃!Jenny個「新東之友」朋友都話,唔好話其他區,就算新東人都未必識得晒佢哋喇!不過咁多人想玩,睇嚟未去到補選,喺民記裡面就已經爭崩頭、打餐懵先喇!


  而九西暫時嚟睇,就應該係葉傲冬同鄭泳舜兩個最有機會出嚟。計Jenny話,既然兩個想咁想選,咪一齊出嚟選囉,皆大歡喜啦!只係但「爺爺」就頭痕些少喇,Jenny估最後總要犧牲一個,被丟低嗰個唔好嬲豬太耐啊!國家總會有任務畀你嘅!

 

泛民協調難度高 隨時畀人偷雞


  其實一早有人話工記喺上次冇份玩配票就「嬲嬲豬」工記有人講起仲拍晒枱咁款,早前Jenny已收到風,民記想讓新界東個議席畀工聯會,但現而家突然喺黨入面搵人去選,好難唔令人覺得民記非但唔想讓位,更加想霸多個位,咁工記點算好?今次會唔會反枱㗎?


  建制嗰邊就蠢蠢欲動,心病返晒嚟,但Jenny頭先都講咗,喺建制優質配票機制下,反而係泛民就應該要頭痕喇!咩派物派,N咁多山頭,唔係個個都易溝通,玩吓手會唔會連嗰3個議席都保唔住呢?而家Jenny聽聞民主黨、公民黨、工黨都探討緊出選可能性,雖然預計民主黨派人出選機會較高,但係除咗被褫奪議席嘅青政游蕙禎,似有意捲土重來外,學聯前常委張秀賢又話會積極考慮補選,而上年出選超區嘅民協何啟明,亦都宣佈積極考慮出戰九西補選。嘩!民協何生你都出嚟,咁咪好易同另一個何生(工聯會何啟明)炒埋一碟囉!

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#宣誓風波 #DQ #立法會 #司法 #司法覆核 #三權分立 #民建聯 #工聯會 #補選 #打餐懵
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share