加入最愛專欄  收藏文章 

2017-11-16

【辦公室鬼故】一本被詛咒的雜誌

  好多公司都會訂閱雜誌,畀員工休息時可以睇雜誌放鬆一下。不過,你又知唔知其實公司訂嘅雜誌,都有好多潛在規定。而且好多時,同事間都會因為雜誌而交惡添!真係「邊個拎到雜誌,邊個就心情差!」,名副其實被詛咒的雜誌! 

 

 

  先講講訂閱雜誌有乜潛規則。首先,公司訂幾本雜誌返來,公開話使咗錢畀你哋班小薯娛樂,等你哋唔可以話公司無休憩設施、唔人道,真係連打工仔工會都忍唔住加你十分!而且公司使錢畀你哋休息喎!仲想點啊?咁擺明使少少錢想捂住你把口,等你哋班小薯唔可以再要求咁多!第二,邊個話雜誌一定係娛樂、消閒雜誌?好多公司都會訂返有關行業嘅雜誌,例如金融行業訂The Economist、Bloomerg等等,逼你喺休息時間都要吸收行業嘅全新資訊,逼你溫書啊,幾貼心!而且如果有客人上門開會,見到公司上下連pantry姐姐都睇行業相關雜誌,自然覺得貴公司相當專業,形象好啲,簽單都容易啲!但作為扮工仔嘅你,又會唔會因為睇呢啲雜誌而relax呢? 

 

  除咗呢種偽消閒雜誌,有啲公司真係會訂真消閒雜誌嘅。不過,詛咒之雜誌多數就係出現係真消閒雜誌身上! 

 

  首先,有冇試過搵極都搵唔到本雜誌?叫得「公家」雜誌,其實邊個睇完,邊個就有責任將本雜誌還返去common area,等其他同事可以拎嚟睇。偏偏有啲冇公德心同事,每次一有新雜誌就mark實,擺係自己個位,幾時有時間咪睇兩頁囉,未睇晒就長期擺係自己位霸住先,搞到其他同事等到下一期出版,都未睇到呢一期。 

 

 

  第二,有機會畀你睇到雜誌,又有冇試過「睇完等於冇睇」呢?講到咁玄?需知道有時雜誌會有啲redemption 畀讀者拎試用裝或參加抽獎,唔洗講落去應該估到,係啊!本雜誌畀人剪到「一岩一忽」,睇睇下篇文,畀人剪咗個結局;睇睇下張教人化妝嘅圖,啲人好似囚犯咁冇咗對眼,點睇啊?自自然然,你會愈睇愈嬲,仲會遷怒於上一手睇完雜誌嘅人。其實明眼人都知道,未必係上手剪爛本雜誌嘅,只係想搵個發洩對象啫。

 

 

  一本普通、簡單的雜誌,原來由高層角度出發,深藏咗咁多陰謀,仲搵埋打工仔去做演員!不過,呢本雜誌最可怕嘅地方,就真係會令到平時忙到心情差爆嘅各位打工仔心情更差!同事之間嘅關係更加差!你話,呢本係咪被詛咒的雜誌?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#職場 #上班族 #人際關係
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share