加入最愛專欄  收藏文章 

2017-12-12

蘇永康嚴選BB契爺

  【晴報專訊】蘇永康(阿公)自從囝囝Jazz出世後,不時把精靈可愛BB相Po上網賣萌。由於阿公相識滿天下,做得Jazz契爺的位位夠分量,阿公不諱言為囝囝揀契爺確要諗過度過。

 

Jazz樣子活潑,氹得契爺陳奕迅好開心。

 

  蘇永康昨日擔任《慧妍雅集》慈善音樂會表演嘉賓,他表示最近多參與小朋友及長者活動,甚至會帶埋兒子Jazz一齊,笑言是父憑子貴︰「佢係萬千寵愛在一身,囝囝令我嘅IG喺一年之內多咗萬幾人follow,但我唔會呷佢醋。」

 

蘇永康認為教導小朋友要有獎有罰。

 

  由於Jazz目前是獨生子,阿公要他上Playgroup習慣群體生活。「佢開始扭計,有時喊會冇眼淚,我心諗你老竇我做戲,咪同我揸流攤。」有時亦試過打pat pat懲罰他。阿公又自認攻心計,笑言為兒子搵契爺都是千挑萬選,例如有個億萬富豪陳奕迅及哲學家黃子華,他笑言︰「一個在錢銀上支持,另一個可以幫手研究問題。」

 

陳法蓉曾遭批踭

 

陳法蓉趕返港出席慧妍活動。

 

  「慧妍」成員陳法蓉自爆曾被「隔籬台」選美佳麗批踭,她表示︰「我拍過一部慈善電影,同第二個台得獎佳麗一齊,綵排時無乜嘢,到正式埋位時畀人一踭鬆開講對白,但拍出嚟發覺呢個動作好自然。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share