收藏文章 

2017-12-12

容海恩辦事處開幕 容總蒲頭「撐場」有段故

  今日係新民黨嘅「友誼小姐」容海恩(Eunice)喺沙田第一個議員辦事處開幕嘅大日子,Eunice請咗一眾政府高官同佢一齊切燒豬,有律政司司長袁國強同埋發展局局長黃偉綸。其實,以佢哋黨主席葉太嘅號召力,請到重量級嘉賓嚟切燒豬一啲都唔出奇。不過Jenny就發現,除咗呢啲大家成日都見嘅高官之外,仲有一位神秘嘉賓出現噃!

 

 

容總話燒肉都可以唔食就係為咗同Eunice影相?唔係掛﹒﹒﹒

 

Eunice租咗長毛舊議辦

 

  呢位神秘嘉賓就係上次Jenny都講過嘅容總-容樂其啦!Jenny同大家回一回帶先!事關兩三個月前,Eunice去容總個Facebook 「踩場」,點知兩人「不打不相識」,吹咗一輪水之餘仲約出嚟食飯,就咁就認識咗啦!不過Jenny點都估唔到容總同Eunice已經Friend到今日會專程蒲頭「撐場」噃!

 

  容總仲話佢以前都喺度返工㗎!原來呢個辦事處原本係社民連梁國雄(長毛)租開嘅,咁容總以前係長毛嘅議員助理自然就會喺度做嘢!但係因為長毛俾人DQ咗之後,就冇得繼續租用議員辦事處。

 

究竟「雙容」係咩關係?

 

  點知,咁啱得咁蹺就比Eunice抽中,租咗落嚟,所以佢今日重返舊地,同Eunice影相再打返張卡擺上Facebook,用日文話「我返嚟啦!」,仲話「燒肉都唔食但呢張相一定要影」添!容總,你咁好易令人誤會㗎噃…..已經唔止一個人問Jenny究竟你同Eunice除咗大家都姓容之外,仲有咩關係喇……

 

  Eunice就同Jenny講,其實容總事先已經同佢講,八到佢哋有開幕禮,話佢都會過嚟,Eunice就話「好呀」,所以今日又見到「雙容」出現了!大家咁Friend,有冇諗過同容總合作先?Eunice就笑笑口咁話「呢啲遲啲先算喇」!喂喂Eunice,係唔係即係代表有機先?Jenny都幾期待呢個「雙容合作」㗎!

 

袁國強走得快 淨係講ByeBye

 

  另一個Jenny估唔到出現喺沙田嘅就係政司司長袁國強喇!事關早前一直盛傳佢做到月尾就辭職。12月扣埋假期,得返半個月唔夠,而家都好似冇咩動作噃?難得司長真人現身,Jenny一心衝前去問個明白,點知袁司長切完燒豬就急急腳走,淨係同我哋講咗幾次「ByeBye」咁大把,就上咗坐駕揚塵而去喇!

 

 

袁司長切完燒豬就急急腳走人,留多陣同行家吹下水吖嘛!我哋好關心你嘅去向啊!

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#袁國強 #長毛 #梁國雄 #容樂其 #容海恩 #不打不相識 #黃偉綸 #議員辦事處 #切燒豬
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
大國博弈
More
Share