加入最愛專欄  收藏文章 

2018-01-11

返工遇到好同事係bonus?變朋友隨時亂過世界大戰

  成日聽日人講:「返工遇到好同事係bonus!」係嘅,辦公室遇唔到小人已經好好彩,更何況遇到個同你啱傾、又會同你並肩講壞話嘅好同事,真係幾生修道!日復一日,同事變做好同事;好同事變做朋友!同事變做朋友?咁就出事喇!私事加上公事,真係亂過世界大戰! 

 

 

  公司有對年紀相約,係同一部門做嘢嘅孖妹,一個叫Lillian,另一個叫Tiffany。佢地形影不離到其他Department都知道呢對孖妹嘅存在;連上司安排工作都會交畀佢地二人跟進!始終,佢地係職場上真係做到「關係好,溝通多,辦事效率快及能力高!」所以,好多職場女同事都好羨慕呢對孖公仔可以搵到真·姐妹!而Lilian同Tiffany都想將佢哋嘅友誼昇華,所以決定一齊請假去旅行!唔使審,打得呢篇文佢哋一定係絕左交!就係二人回歸當日: 

 

  「喂,Tiffany!玩咗咁多日開唔開心啊?有冇買手信先?」 

 

  「仲手信?我直程同Lillian反左面!」

 

  「吓?咩事啊?」 

 

  「佢真係好自私囉!咁大家都唔識路,我用Google Map搵路時,佢淨係玩電話唔幫手都算;但佢自己又唔帶尿袋,全程插住我部尿袋搞到唔夠電搵路,仲要我一拎部電話出嚟就串我:『你叫我唔好玩,自己又玩?』我知你要向啲兵派軍糧,但我哋搵唔到路返酒店仲大鑊啊!你啲兵可唔可以即刻飛過嚟救你啊?」 

 

 

  咁我哋作為同事,就梗係盡量講好說話令佢哋和解。但問題錯就錯在Lillian完全唔知Tiffany嬲咩,仲覺得佢周圍唱自己收兵,嬲起上嚟喺公事上處處為難Tiffany;而Tiffany就覺得Lillian除咗自私之外,仲要做錯唔認,一樣係公事上針鋒相對。最無辜嘅,就梗係我哋一班同事!有公事搵佢地時,佢地永遠將工作卸畀對方,最終要我地三催四請嘅情況下先收到貨,仲要難為我地聽盡二人嘅單單打打,真係完全影響辦公效率,阻人收工! 

 

  不過,呢件事都有唯一一個好處,就係是非滿天飛嘅環境下,知道原來平時斯斯文文嘅Lillian又係一個港女娘娘,閒時最鍾意收兵。所以話,就算返工遇到好同事,千祈唔好好似呢對姐妹花咁將私事講比人知!始終,保留少少神秘感個人會吸引啲!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#上班族 #OL
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share