收藏文章 

2018-02-22

【拜拜假期後遺症!】只需要6步,馬上回復最佳工作狀態!

  農曆新年岩岩過咗,唔少打工仔已經要返工。不過相信大家都好難好精神爽利咁做嘢,即做以下6步,助你盡快回復最佳工作狀態!

 

1/ 早起的鳥兒有蟲吃

 

  平常日日趕頭趕命返工的你,唔想放完長假後,又要好趕咁一早追車?時間分配特別重要!比平常預早10至15分鐘出門,可以施施然食個靚早餐之餘,仲可以令頭腦清醒啲,處理工作快手啲,自然就可以早收工啦!

 

2/ 寫好每日必做事項

 

  唔少打工仔為咗處理工作更有效率,都會有個每日工作清單。而長假後,就正正是一個好時機讓你查閱一下張清單是否最Update,有甚麼工作是已經完成,又有甚麼是接下來要做的。

 

 

3/ 檢查你的行事曆

 

  長假回來之後,工作亦將會接續而來。所以仔細查閱及重溫一下你的工作行事曆,有助你重拾工作環境及氛圍。

 

4/ 與同事及客戶接觸

 

  長假回來之後,你的同事及客戶相信和你一樣,都是處於「假期後遺症的狀態」,因此在長假後互相溝通一下,交接工作及溝通時才會變得更順利。

 

5/ 整理你的工作Email

 

  定期清理及分類自己的工作電郵,處理工作時,才會更有效率。而長假過後,定必會累積更加多各種各類的郵件。及時處理及適時回覆才能令工作更有效率,因此適當地整理變得更為重要。

 

6/ 整理返工Mood

 

  所謂工作時工作,遊戲時遊戲。長假過後,即使多不願意,始終都是要返工,然後再期待下一次的假期。前一天好好準備上班的心情,告訴自己是時候重新出發,再衝刺努力,上班的第一天,自然不會太難過了。

 

  想狗年工作順風順水?辦公室方位擺法你又知唔知? 即睇新春開運秘技! 

 

Source: CTgoodjobs

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多打工秘笈文章
你可能感興趣
#上班族 #職場
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share