加入最愛專欄  收藏文章 

2018-02-23

陳豪 陳茵媺 暫時3個夠晒數

  【晴報專訊】陳豪和陳茵媺(Aimee)昨日夫妻檔出席新春活動,二人一個舞龍一個揮動龍珠,相當合拍。目前二人育有三個活潑可愛的仔女,陳豪漏口風想生第四胎,Aimee在旁聞言即謂︰「What?!」場面非常搞笑。

 

陳豪夫婦出席新春活動大派利市。

 

  昨日是年初七「人日」,陳氏夫婦在場祝大家生日快樂。司儀問二人如何度歲?陳豪說買了一棵靚桃花,Aimee一手包辦團年飯,陳豪則負責蒸糕及沖咖啡。

 

  陳豪表示原本打算出外過年,但為遷就小朋友,所以最終留港,Aimee補充︰「喺香港過年充滿氣氛,其實都好開心。」陳豪就趁機大讚老婆:「一年佢只會入廚兩次,一次聖誕、一次新年。(畀太太嘅美食幾多分?)110分,(有無進步空間?)只會愈做愈好,愈來愈正!」問陳豪會否在新一年再追多個?他還未及回答,Aimee立即說︰「What?」陳豪笑笑口說︰「大家冷靜啲,唔係生唔生嘅問題……」Aimee又望住他謂︰「What do you say?」陳豪傻笑說︰「教育真係唔易,腦力同努力對小孩都好緊要,暫時三個先啦,首先做咗仔女啲功課先,哈哈!」

 

夫妻拍親熱戲唔尷尬

 

陳茵媺攬財神表現興奮。

  去年復出拍電影的Aimee透露,稍後會拍廣告和出席活動為主,亦有可能同老公一齊演出,陳豪笑指難以避免夫妻檔,Aimee覺得若果真實夫妻演感情戲可能太真!此時,陳豪突然說︰「唔好閂咗後門,睇完劇本再決定。」問到倘若夫妻在鏡頭前親熱又會否尷尬?他笑謂︰「夫婦嘛,有乜好尷尬。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share