加入最愛專欄  收藏文章 

2018-03-08

老婆面前 甄子丹係Yes Man

  【晴報專訊】甄子丹昨日以「打吡大使」身份出席《2018寶馬香港打吡大賽》參賽馬匹名單公布會,太太汪詩詩拍片要求子丹做出拿到打吡賽大獎時的表情,子丹冧爆表示太太是他的CEO,獎品會全部交給太太,自己則只要獎杯,兩公婆隔空大曬恩愛。

 

甄子丹指自己無論拍電影或家庭都是全力以赴,最重要是珍惜和享受過程。

 

  子丹表示事前並不知道太太會拍片,對於她為何會叫自己做表情,子丹笑言︰「可能我喺佢面前永遠都係Yes Man,唔知我唔喺身邊時會係點,不過無論喺面前定背後都係Yes。」而上月情人節,子丹送了一大紮紅玫瑰花給太太,問他於下周白色情人節會否安排節目?子丹即表示幾乎所有節日都會送花給太太。「我使好多錢去買花,一年都有十幾次。」

 

甄子丹和汪詩詩人前人後都十分恩愛。

 

  他笑指雖然做錯事都會送花,但次數已經愈來愈少,太太有否投訴自己不夠浪漫?子丹直言︰「佢投訴,代表佢仲好愛你。(想佢投訴你多啲?)唔好喇,夠喇!依家我啱啱承受到。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share