加入最愛專欄  收藏文章 

2018-05-24

任《東方華爾街》監製 劉華隱藏自己做新一季伏線

  【晴報專訊】劉德華昨日以監製身份出席迷你劇《東方華爾街》的全球發布會,首次擔任劇集監製的華仔,直言要謹慎控制資金,才能順利完成劇集拍攝;問到電視出身的他,會否在劇集現身?華仔笑言要留待做新一季伏線。

 

華仔以監製身份率領吳鎮宇、張孝全及張可頤等一眾演員影大合照。

 

  華仔昨日率領吳鎮宇、張孝全、譚耀文、廖啟智、張可頤、陳家樂及蔡潔等一眾演員到尖沙咀,出席今晚首播的《東方華爾街》全球發布會。眾演員輪流發表拍攝感受,其後導演黃國強及監製華仔上台分享,華仔更提到認識黃國強的經過,大爆對方因沒有工作,曾在自己公司「踎」了半年,為電影做資料搜集。華仔表示︰「雖然我係(導演)老闆,但唔會因為我係劉德華就一拍即合,都要跟足程序去做,將五集故事寫晒出嚟,用幾多錢投資、有乜卡士,全部都要列晒出嚟。」

 

墮馬意外未能探班

 

桂綸鎂將在下一季現身。

 

  事後華仔、黃國強及福斯傳媒集團高級副總裁嚴嘉念一同接受傳媒訪問,黃國強大爆桂綸鎂是劇中的神秘伏線,是下一季其中一個大人物。至於第二季會否有華仔出現?華仔即笑笑口表示︰「我係再下一次嘅伏線。」他大讚劇集效果達到自己要求,又稱用五集講述20年來的金融風暴,即平均一集講四年,所以叮囑觀眾不要錯過任何一集。華仔又提到劇集剛開拍時,自己因發生墮馬意外,所以攝製隊到馬來西亞外景時,也未能前往,令他有少許內疚,他說︰「到後期要做剪接同做CG,自己先可以坐喺到幫手。」

 

未聽過「四大外父」

 

劉德華

 

  問到是否認為時下電視劇質素偏低,所以要拍這類題材?華仔指︰「歐美題材會比較廣啲,香港就無咁廣,唔同嘅人就拍出一啲唔同要求嘅嘢。香港劇集係適合一家大細去睇,網劇就可以令到大家深入去思考內容。」提到黎明早前榮升爸爸,有網民將四大天王歌詞改篇了一首串燒歌《四大外父》,華仔即表示︰「係咩?開心就得,最緊要唔係Negative(負面)就得㗎喇!」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share