加入最愛專欄  收藏文章 

2018-07-17

紅館騷加至3場 Supper Moment搬梳化陪歌迷買飛

  【晴報專訊】樂隊Supper Moment昨日舉行記者會,原定於今年11月1至2日假紅館開騷,主辦單位即場宣布加開11月3日一場,Supper Moment異口同聲表示對加場感到十分夢幻。

 

Supper Moment出道超過十年,年底終於如願踏上紅館開騷。

 

  昨日記招上,Supper Moment坦言最初擔心門票銷售情況,但當得悉可以加開一場後,眾人均表現興奮。他們表示︰「朋友都叫我哋唔使擔心,依家真係好夢幻,本來大會想我哋加兩場,但我哋驚日場夜短、夜長夢多,總之來日方長,實有機會。」

 

  至於過往表演時都喜歡玩「插水」的主音Sunny,笑言到時要看觀眾反應才考慮會否這樣做,他又透露樂隊眾人現時已開始積極健身,可會乘機騷腹肌?Sunny笑言︰「基於我係唔係操肌都會除衫的,所以到時要視乎場地冷氣同現場氣氛而決定。」至於鼓手阿達表示︰「睇反應啦,到時騷16嚿腹肌,每人至少兩嚿。」

 

真係有南亞裔歌迷

 

  個唱門票明天才公開發售,但有歌迷日前已在售票處門外通宵排隊,Supper Moment貼心表示︰「我哋之前一晚搬張梳化去陪佢哋,不過都勸歌迷早啲排隊,起碼開賣時係先落喺自己人手上。」至於他們是否有南亞裔歌迷?鼓手阿達直言︰「真係有,可能我皮膚比較黑,佢哋特別鍾意我。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share