加入最愛專欄  收藏文章 

2018-08-17Text: Yan Law

【七夕情人節】辦公室戀情衰硬?3招教你愛得不惹同事厭(附心理測驗)

  畢業後投身職場,好似周不時都會聽到身邊人話,「千祈咪同同事拍拖呀!死硬!」呢種感覺就好似,繼「中學生不應談戀愛」後,人生又多咗一條新嘅「戀愛禁忌」。其實打工仔喺公司日做夜做,同同事朝見口晚見面,真係好易產生感情,避都避唔到!與其「斬腳趾避沙蟲」,不如認真諗下有乜方法去維繫一段健康嘅辦公室戀情仲好啦!

 

  適逢今日係七夕,小編喺度同大家講聲「情人節快樂」!冇情人?咁祝你有個Happy Friday!

 

(《愛·回家之開心速遞》截圖)

 

1. 保持低調

 

  拍拖初期,通常你哋嘅眼中只有對方存在。但記住公司喺工作嘅地方,所以切忌愛得太高調,頻頻喺同事面前放閃曬恩愛,咁樣亦都係避免你哋嘅戀情成為同事之間茶餘飯後嘅八卦!但要留意,保持低調唔代表要隱藏戀情,事關大家身處同一個office,更甚至是坐正你哋嘅前後左右,唔通真係會睇唔到戀人之間嗰種不自覺嘅眉來眼去咩!

 

2. 和同事多互動

 

  雖然拍拖係兩個人嘅事,不過要記住,你哋喺公司係返緊工,係同一班「手足」一齊搏殺緊,所以比起爭取二人世界嘅時間,和同事們嘅互動就更加重要,而且咁樣做仲可以減低同事對你哋公私不分嘅質疑!

 

3. 唔好將私怨帶返office

 

  同事之間唔妥對方未必會擺上臉,但情人之間吵架鬥嘴,就絕對係隔幾個位嘅同事都會feel到。所謂「私人恩怨私下了」(雖然知易行難!),因此奉勸你哋一句,喺拍拖初期,大家就要有晒共識點去處理呢段戀情,唔好有朝一日因私怨而喺office吵架,之後唔知點解傳到去腦細嗰度,咁就分分鐘連份工都冇埋!

 

  想知你最容易被邊種同事吸引?即刻試玩下一頁個心理測驗!

 

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多小薯茶水間文章
你可能感興趣
#職場 #上班族 #辦公室戀情 #兩性關係 #心理測驗 #辦公室貼士
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share