加入最愛專欄  收藏文章 

2022-10-03Photo: 由作者提供

傳統飲食觀念過晒時

  以前的老饕,要食乜,多會認定一個代表性招牌或區域。例如,要食燒鵝,就到深井或鏞記;要食海鮮,就到鯉魚門、西貢、三門仔或流浮山;要歎杏汁豬肺湯,就到陸羽茶室。

 

  今天?大部分既定觀念皆可推翻了。簡單,例如杏汁豬肺湯,我就試過最少三間同陸羽有得揮。其中之一為擺花街碧儷苑。加入粉腸,加重生磨杏仁,更滑更香更濃!

 

  又例如食海鮮及燒鵝。如今,一間搞掂晒,正是樂富中心二期的海鱻城!晚晚排大隊,因門口多個魚缸迫爆全球飛機運到海鮮,當然也有本地貨,陣容絕對比任何一間鯉魚門店更壯觀!

 

  開業三年,口碑轟傳,日日做到冇停手,太多客,自然要「生仔」!今年初開多一間名鵝鱻館,就在鑽石山荷里活廣場。

 

  此處地方較細,魚缸不能太大。冇問題,樂富中心與荷里活廣場只5分鐘車程,預早通知掌門人Andy,乜都可以黃昏前運到,即劏即炮製。你可要求澳洲龍蝦、南非鮑魚、愛爾蘭蟶子、南海野生斑、大灣區奄仔蟹……與及香港人近年情迷的阿拉斯加長腳蟹。

 

  上周帶咗七隻為食鬼殺去,之前,菜單傳來(附圖),睇見已流口水。時辰到,經過門口燒臘檔,「班長和」大叫:「喂,碌Sir,燒鵝同叉燒賣相好鬼正,可否加碼?」

 

  得!再來一碟雙拼!

 


是晚菜單,睇吓都已流口水。

頂級燒鵝拼叉燒,冇得輸。

 

  此店經理Fanny靚女又精靈,話頭醒尾,帶領成個團隊晚晚車輪咁轉應付客人,招呼殷勤周到,如今的中級檔次食肆,相當罕有。

 

  是晚,我早要求Andy搵條野生斑!結果,下午前來相片:「你有口福,剛剛入咗條蘇鼠,唔好味扑我個頭!」

 

  Andy在此行30年,邊會錯吖。果然,蘇鼠一上枱,人人爭住五馬分之,最誇張「富貴May」 唔理成手鑽戒,竟然五爪金龍,攞起條魚骨係咁吮,最終,光脫脫才收工。

 

愛爾蘭蟶子王,隻隻九吋長。

避風塘炒蟹,勁過「橋底」。

 

  特別推薦此店的燒鵝,好鬼掂!另外,大廚梁耀輝獨門炮製的麻辣豬肺,開業半年已成招牌菜,必試!

 


陣陣花雕香的豉油雞,用新鮮貨,入口即知。

炒飯見大廚功力,粒粒晶瑩彈牙。

 

  臨尾,甜品主任霍紹球出現,推介個人研發的紅糖冰粉,內裡的冬瓜蓉,清爽微甜。單睇佢個肥嘟嘟身形,真係……介紹乜甜品,你照食一定冇錯!

 


冬瓜蓉冰粉,肥仔主任心血之作。

大廚梁耀輝、美女經理Fanny及甜品主任霍紹球,團隊精神一流。

 

鵝鱻館

地址:鑽石山荷里活廣場3樓320 C舖

負責人Fanny(可預先要求想食乜海鮮,要聲明碌Sir粉絲!)

WhatsApp:6800 4160

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多肥碌大食遊文章
你可能感興趣
#美食 #中菜 #粵菜 #Food Map #荷里活廣場 #海鮮 #鑽石山 #鵝鱻館 #海鱻城 #冬瓜蓉冰粉 #甜品 #美食地圖 #豉油雞 #燒鵝 #蘇鼠 #避風塘炒蟹 #愛爾蘭蟶子王 #叉燒
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share