加入最愛專欄  收藏文章 

2023-04-03

生命鬥士廚神——阿鴻

  香港為食界,冇人會唔識阿鴻(黎偉鴻),因為佢做滷水做到衝出國際, 12年前已經獲得米芝蓮一星推介,兼且連冧五年莊,一切絕對冇符碌。

 

  阿鴻2003年在北角開潮州小店,捱到天昏地暗,終於2010年登上米芝蓮榜,人氣大盛,遊客蜂擁而來。咁,究竟是否行正大運呢?

 

  小弟觀察,不是!反之,是中了不少出色業者都中的「米芝蓮降」!

 

  即係點?即係由寂寂無聞,飛上枝頭,起初當然興奮無比。然後,災難開始!首先,廚房大佬個個跳草裙舞,因挖角潮湧到。跟住,生客由四方八面湧至,樓面根本頂唔順,怨聲載道之餘,一係要求大幅加人工,一係嫌辛苦唔撈。如此情況,出品點能維持水準?幸而,阿鴻本身就是大廚,咬咬牙一腳踢可也。

 

  最「渴撻撻」,業主無情,見你咁巴閉攞米芝蓮,生意做唔切,當然立即坐地分肥,約滿立即獅子開大口,唔租就請搬,恰到你盡。

 

  阿鴻對呢口「業主㩒住搶氣」,吞唔落,搬就搬,一拍兩散(原舖之後變拍烏蠅!),另覓地方。

 

  其時,阿鴻 的確有點心紅,希望食住米芝蓮榮譽大展拳腳,開到去機場,貴貴租都頂。

 

  不過,到底,一個人精力有限,日捱夜捱四圍撲,又為生意額操心,整整吓身體就出事,但孭住咁大壇生意,點搞?

 

  於是,一邊醫一邊捱。但你冇得唔服,雖然在醫院進進出出,但佢仍鬥志如虹,捱過疫情後,見帝盛酒店一樓有個「順德公漁村」留下的大場,雖幾千呎,幸而有齊架生,加上疫情過去,好,又瞓身!

 

我服阿鴻,出品其次,更重要是有一顆永恆的奮鬥心及誓不低頭的心火。

 

  上週我去食,佢細細聲:「我剛剛做完大手術咋,唉……性格使然,唔搏唔安樂。」

 

  到底,阿鴻個招牌相當有號召力,大大的場,仍然爆滿,去洗手間行過,但見最大個廳門口掛住「清洪大律師」。

 

  是晚頭盤水準依然,滷水鵝肉鵝肝掌翼,半點失手都冇。

 

凍龍蝦并鮮鮑魚,一見已經口水流流。

鹵水鵝肉、大腸并墨魚,下酒良伴。

功夫湯,壺壺有花膠,夠滋補。

普普通通的煎蠔餅,最易顯出廚功。

 

  記住,到此店不可不點千層素鵝,為食界巨子馬時亨瞓身推薦之作,佢唔知歎咗幾多次。

 

  阿鴻 與傳統潮州舖最明顯不同之處,為充分理解現代的「手機先食」潮流,故在擺設上,力求充滿美感,尤其一味掛樹荔枝脆蝦丸,絕對有欣賞價值。上枱後,人人爭相影相,跟住你眼望我眼,喂,咁鬼靚的「藝術品」,點捨得郁手呀大佬?不食不食還需食。一粒入口,冇得彈,卜卜脆,輕輕一咬,蝦肉內滲出荔枝香味,肯定,用荔枝肉混合一齊撻。

 

每味菜式,皆强調視覺,全部親手擺靚靚。

具心思的擺設。

 

  如此有心有火有鬥志大廚,我怎可不支持?

 

阿鴻小館

地址:九龍觀塘鴻圖道84號帝盛酒店一樓

電話:2396 8308

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多肥碌大食遊文章
你可能感興趣
#阿鴻小館 #帝盛酒店 #馬時亨 #素鵝 #荔枝脆蝦丸 #米芝蓮 #潮州菜 #滷水 #黎偉鴻
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share