加入最愛專欄  收藏文章 

2018-08-10Text: Elize ChanPhoto: Daren

【美食博覽攻略】掃街兵團16款推介!食平啲「黑松露+鵝肝+鮑魚+龍蝦」

  一年一度的美食博覽下星期開鑼,大家除了入場搶$1超抵價福袋之外,當然要邊行邊食,一口氣試盡各式各樣的人氣美食啦!小編早前就率先查探今年場內最吸引的美食,學大台肥媽幫大家整理出今年「美食博覽掃街攻略 之 食豪啲食平啲」,$20起歎盡黑松露、鵝肝、鮑魚、龍蝦,看過這個「懶人包」再出發,大家一定萬無一失啦!

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多Foodie What’s On文章
你可能感興趣
#掃街攻略 #美食博覽 #美食地圖 #新品速報 #試食報告 #本地玩樂 #期間限定
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share