加入最愛專欄  收藏文章 

2019-04-15Text: Amber Yiu

【節日限定】讓甜蜜注入你的4日連假中!5大復活節限定甜點、朱古力推介

  仲有幾日就到復活節,而復活節就是象徵重生與希望,所以,各大品牌都會推出不同的特色巧克力、禮盒和甜品。如果你在這幾日連假,買啲甜點返屋企hea下休息下,又或者去食件復活節限定蛋糕吧!

 

  今次,小編就推介5個品牌的復活節限定甜點、禮盒給大家,復活節來一點甜都不過份!

 

1.     Marks & Spencer手工復活蛋+十字包

 

  以前朱古力復活蛋只是小朋友的專利?其實M&S就在今個復活節推出了全新藝術蛋系列,不論外形和味道都非常驚喜,而且所有復活蛋都是手工製的,很特別!

 

手工紅桑子黑加侖子及氣酒味牛奶朱古力復活蛋 $199/160克

手工牛奶朱古力復活蛋 $299/150克

手工白朱古力復活蛋 $159/180克

單一產地厄瓜多爾手工黑朱古力復活蛋 $249/295克

 

  除了復活蛋之外,十字包亦是復活節的傳統節日食物。可能大家對十字包比較陌生,它是受苦節之前,為紀念耶穌被釘十字架而吃的。而M&S今年就推出迷你版朱古力十字包,呢幾日復活節連假有早餐食啦!

 

迷你朱古力十字包 $39/250克

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多Foodie What’s On文章
你可能感興趣
#Godiva #M&S #復活節 #朱古力 #復活蛋 #甜品控
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share