加入最愛專欄  收藏文章 

2020-11-27Text: Yoko CheungPhoto: Tim Ip, Ronald Chang

【大閘蟹季】玩味蟹麵專門店登陸!必試特濃蟹粉蟹肉拌麵,盡收12隻大閘蟹精華!

  來到大閘蟹季節,蟹香處處。享受大閘蟹最傳統的吃法莫過於清蒸兼徒手拆,將蟹黃、蟹膏、蟹肉、蟹腳肉等全送入口,最後吸吮蟹殼內的蟹油蟹汁,滋味!懶得動手拆?到餐廳吃吧!尖沙咀最近有一間新開的蟹麵專門店——「上三兩」,不以傳統清蒸炒煮的方法炮製,而是將蟹配上手工麵條,以創新食法呈現蟹的鮮味。

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

更多Foodie What’s On文章
你可能感興趣
#大閘蟹 #蟹宴 #蟹麵 #薑茶 #尖沙咀 #K11MUSEA #美食地圖 #新店速遞 #蟹黃 #蟹膏 #蟹油 #手工麵 #紫蘇 #江蘇大閘蟹 #蟹粉 #手拆
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share