收藏文章 

2021-02-18

【快煮美味】過年收到瑤柱賀禮?20分鐘快煮鮮味清甜「瑤柱冬菇扒娃娃菜」

  恭喜發財 ! 踏入牛年,祝各位牛氣沖天,趕走所有病毒,大家可以安心除下口罩,慢慢品嘗美食。

 

  今天是初七人日,一般人喜歡煮齋菜或簡單素菜,但我就搞搞新意思,初七不教大家煮素菜,反而做一個素淡葷菜!今年乾瑤柱較往年便宜,如果大家之前蒸糕浸發了好多乾瑤柱,又或收到瑤柱作賀禮,就可趁這個時候「清貨」,煮一道非常簡單的菜式——「瑤柱冬菇扒娃娃菜」!只要將已浸的瑤柱及冬菇放入電飯煲一齊蒸熟,不用花太多時間就可以完成,慳到唔少時間及燃料費!

 

瑤柱冬菇扒娃娃菜

 

 

烹煮時間︰20分鐘

分量︰2-3 人

 

材料︰ 

 

 

娃娃菜   2-3 棵 (約600克) 

冬菇     3-4 朶 (視乎大小)

瑤柱     20 克 

薑片     3片

 

煨菜汁料︰

雞湯    200 毫升

砂糖    1/2 茶匙

蠔油    1湯匙

胡椒粉  少許

鹽      1/4 茶匙

紹興酒  1 茶匙

生抽    半湯匙

 

調味料︰

煨菜湯汁  150 克

 

生粉水︰ 生粉    1茶匙  +  清水  1湯匙  (拌勻) 

 

做法︰

 

  1. 冬菇用清水浸軟,搾乾水份,切絲。

 

 

  2. 瑤柱加入蓋過面清水浸軟,然後放入鍋內,隔水蒸30分鐘,放涼後撕碎,備用。

 

 

  3. 娃娃菜沖洗,瀝乾水份。

 

  4. 燒熱鑊落少許油,下薑片爆香,下娃娃菜炒一會,加入煨湯料大火滾起,轉中火煮8至10分鐘,盛起隔出湯汁留用,娃娃菜盛起排在碟上。

 

 

  5. 湯汁及調味料加入鑊內煮滾,加入冬菇絲及瑤柱絲煮滾,加入適量生粉水煮至略稠,即可淋在菜上。

 

 

小貼士︰

 

  1. 此菜式可用黃芽白代替。

  2. 瑤柱可用細粒乾瑤柱或乾瑤柱碎,價錢較原粒便宜。

  3. 冬菇及瑤柱可以一齊浸軟,放入電飯煲內蒸熟。

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多我家私房菜文章
你可能感興趣
#識食 #食譜 #家常菜 #DIY #自家煮 #瑤柱冬菇扒娃娃菜 #快煮 #瑤柱 #冬菇 #娃娃菜 #自煮 #賀年菜 #2021CNY #素淡葷菜
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share