加入最愛專欄  收藏文章 

2022-02-25

【etnet Facebook全面革新 提供多元化財經資訊 同大家一齊並肩作戰!】

 

etnet.com.hk Facebook 喺大半個月前搖身一變,煥然一新!注入更多元化的財經元素,教大家理財小知識、投資小課堂、帶大家開市直擊、睇最update嘅時事要聞,提供大家專業得嚟又帶點輕鬆嘅貼市財經資訊。

 


etnet Chill Facebook就教你點樣Chill住睇,Chill住歎,Chill住享受健康人生~我哋每日搜羅最新最潮、最Chill生活、吃喝玩樂、職場小薯八卦、健康生活,同你全方位分享生活大小事。
 
無論喺投資理財,時事新聞,消閒資訊盡在etnet!!!
etnet不但只會同大家一齊係投資路上並肩作戰!!
亦令大家生活過得Chill啲!

 

立即like:

etnet.com.hk Facebook

etnet Chill Facebook

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多會員專區文章
你可能感興趣
#etnet Bonus #獎賞活動
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share