加入最愛專欄  收藏文章 

2018-06-13Text: Elize ChanPhoto: Daren

【覓食黃埔】即捕磯燒活鮑魚!至抵價攻略 $20歎原隻汁煮鮑魚

  父親節帶爸爸去邊度慶祝好?不如今個週末就帶埋佢一齊去黃埔「掃街」,食一餐豐富的鮑魚宴啦!話說,原來韓國跟香港一樣,六月中有父親節和端午節兩大節日連成長週末假期,韓國家庭都會吃海鮮慶祝,而當造鮑魚正是首選!

 

 

  「九號水產」由6月15日至18日,一連四天將舉辦全港首個韓國鮑魚節pop-up美食市集,除了可以即撈即食新鮮活鮑魚,更有不少跌破成本$20鮑魚美食,等小編即刻帶你行一圈啦!

 

  場內海鮮街會備有大量空運到港的鮮活韓國鮑魚,供大家即點即撈即炮製,當中包括:活鮑魚刺身、鮑魚厚燒玉子,以及磯燒鮑魚拼盤等!

 

活鮑魚刺身 $60/隻

活鮑魚煎厚燒玉子(連肝) $80

磯燒原隻活鮑魚 $60

磯燒海鮮拼盤 $100

(A餐:活鮑魚、廣島蠔、魷魚;

B餐:活鮑魚、波士頓龍蝦半隻

C餐:活鮑魚、廣島蠔、帆立貝)

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多Foodie What’s On文章
你可能感興趣
#試食報告 #期間限定 #美食地圖 #覓食紅磡 #海鮮 #鮑魚
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
大國博弈
More
Share