加入最愛專欄  收藏文章 

2018-08-10Text: Elize ChanPhoto: Daren

【美食博覽攻略】掃街兵團16款推介!食平啲「黑松露+鵝肝+鮑魚+龍蝦」

BOSCOVIVO鮮黑松露手工啤 $20/杯

(攤位3B-A20)

 

  BOSCOVIVO與本地手工啤酒品牌「吹啤啤」聯手合作,成功研發將新鮮黑松露融入啤酒,由於製作過程繁複,每批只可生產500枝,所以極為珍貴!

 

BOSCOVIVO黑松露shake shake粉X越南炸魚皮 $90

(攤位3B-A20)

 

  近年就大熱鹹蛋黃魚皮,如果買枝黑松露shake shake粉,再送你一包越南炸魚皮,等你自己shake出松露魚皮又如何?

 

英式燒腩仔皮 $72/4包

(攤位3B-E20)

 

  「極邪惡」已經不足以形容,來自英國熱賣的隱世地道小食,竟然是脆豬皮!鹹味濃郁,香脆可口,送酒一流啊!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多Foodie What’s On文章
你可能感興趣
#掃街攻略 #美食博覽 #美食地圖 #新品速報 #試食報告 #本地玩樂 #期間限定
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share